Aanhanger te koop om je motor(s) mee te nemen

Zijspanpiet

Die hard MF'er
2 nov 2017
366
22
Hier een aanhanger te koop om je motor(s) mee te nemen voor de race, cross, vakantie of waar dan ook heen, een zijspan combinatie past er ook op.
Wij gebruikten de aanhanger om onze zijspan combinatie mee te nemen achter de camper.
Een geheel gegalvaniseerde aanhanger met oprijplaten( oprijplaten gaan onder de aanhanger)
Aanhanger is Geremd op beide Assen voorzien van neuswiel handrem reserve wiel.
Het is een B rijbewijs aanhanger dus geen E rijbewijs nodig!
De aanhanger zit als een blok achter je auto en remt goed.
Er zit geen kenteken op dus is het een B rijbewijs aanhanger.
Er zijn aluminium en metalen oprijplaten bij.
De steunpoten zorgen dat je kan lossen/laden zonder aangekoppeld te zijn.
Afmeting van de laadbak is 2 meter breed en 2.5 meter lang.
Natuurlijk voorzien van alle verlichting.
Gereed om op weg te gaan.
full
 
Laatst bewerkt:
Afhalen kan geen probleem aanhanger is klaar voor de weg.
Prijs indicatie is 1500 euro!
 
Wij reden 4 jaar er mee rond en geen Fransman die je aanhoud om wat dan ook.
Zelfs de Nederlands politie deed er niets mee.
Geen commerciële transporten (bedrijfsmatig)doen dat mag niet, dan moet je een kenteken hebben.
Gewoon een B rijbewijs aanhanger waar niets mis aan is.
Wil je een kenteken er op? Dan ga je er zelf om. Ik zou het niet doen, dat geeft weer meer verplichting als de apk komt voor aanhangers.
Alles is gewoon legaal aan deze aanhanger beetje de mazen in de wet als particulier kennen.
 
Een tandemasser is niet echt een voordeel als hij geen kenteken heeft. Vind ik
Weet je wat hij weegt?
Er past een zijspan op, maar qua laadvermogen zal het krap zijn denk ik. 3 motoren zal zeker niet gaan.

En voor dat geld koop je een plateu aanhanger van een fatsoenlijk formaat die wel wat mag laden.
Niet dat ik wil zeiken over de prijs, maar ik denk dat je hem nog lang hebt zo.

Dat je er 4 jaar geen problemen mee hebt gehad garandeerd natuurlijk niks. Sommige mensen hebben altijd geluk :p
 
Een tandemasser is niet echt een voordeel als hij geen kenteken heeft. Vind ik
Weet je wat hij weegt?
Er past een zijspan op, maar qua laadvermogen zal het krap zijn denk ik. 3 motoren zal zeker niet gaan.

En voor dat geld koop je een plateu aanhanger van een fatsoenlijk formaat die wel wat mag laden.
Niet dat ik wil zeiken over de prijs, maar ik denk dat je hem nog lang hebt zo.

Dat je er 4 jaar geen problemen mee hebt gehad garandeerd natuurlijk niks. Sommige mensen hebben altijd geluk :p

Een geremde ahw is wel zo fijn op vakantie. :]
Maar idd ben ik ook benieuwd naar het eigen gewicht van deze ahw?
Zit er ook een typeplaatje op?
En welke fabrikant heeft deze ahw gemaakt?
 
Het is gewoon een merk aanhanger Hoka ik ben tweede eigenaar.
Eigen gewicht 480 kg.
Het een korte versie van een platte aanhanger met 2 Assen.
Als je geen e achter b bezit is dit de juiste aanhanger voor je.

Als er iemand interesse heeft dan graag contakt via een persoonlijk bericht aub.
 
Laatst bewerkt:
Je kan ook gewoon een AHW met eigen kenteken achter je auto hangen ook als je geen E hebt. Tegenwoordig is die 750kg regel niet meer van toepassing.

Maar goed, nette AHW, de 2 assen zijn wellicht wat overkill/zinloos maar je vind er wellicht nog iemand voor.
 
Je kan ook gewoon een AHW met eigen kenteken achter je auto hangen ook als je geen E hebt. Tegenwoordig is die 750kg regel niet meer van toepassing.

Maar goed, nette AHW, de 2 assen zijn wellicht wat overkill/zinloos maar je vind er wellicht nog iemand voor.
Echt? dus E achter B is waardeloos?
 
Nee hoor.
Maar de grens ligt niet (altijd) bij 750 kg.
Geheel volgens verwachtingen zijn er in Nederland een paar uitzonderingen op...
 
Laatst bewerkt:
Wij reden 4 jaar er mee rond en geen Fransman die je aanhoud om wat dan ook.
Zelfs de Nederlands politie deed er niets mee.

Alles is gewoon legaal aan deze aanhanger beetje de mazen in de wet als particulier kennen.

Alles is legaal zolang er niemand naar kijkt ? :+

Wat voor assen zitten er onder ? O-)


Dat er geen kenteken bij zit wil niet zeggen dat het dan dus maar een 'witte plaat' aanhanger is.
Een geremde tandemasser van 2 x 2,5 met een witte plaat zou door iedere diender langs de kant gezet horen te worden :X
Maar goed, ook politieagenten weten tegenwoordig nauwelijks meer hoe eea in elkaar steekt |(

(verder ga ik me niet met dit topic bemoeien :P )
 
Laatst bewerkt:
Hij mag best een witte plaat voeren, maar dan geldt de maximaal 750kg totaal gewicht. Dus ben je in het geval van een tandemasser in het nadeel omdat het alleen maar gewicht kost...
 
Terug
Bovenaan Onderaan