aanhanger verhuur voor motoren waar ???

DE TIP

Die hard MF'er
25 dec 2003
857
0
GILZE
wie heeft er een aanhanger te huur waar 2 motoren op kunnen het is voor dit weekend vertrekken zondag en is maandagavond weer terug. Wie heeft er iets of weet er ergens iets te huur. gaan namelijk naar duitsland naar de nurnburgring.
Als het kan in de buurt van breda of tilburg
 
Laatst bewerkt:
wie heeft er een aanhanger te huur waar 2 motoren op kunnen het is voor dit weekend vertrekken zondag en is maandagavond weer terug. Wie heeft er iets of weet er ergens iets te huur. gaan namelijk naar duitsland naar de nurnburgring.

Ik heb er laatst een gehuurd bij boels ik dacht 50 euro voor een weekend ik weet niet of er bij jou ik de beurt een boels zit dan zou je op de website moeten kijken www.boels.nl.

Grtzz,
 
wij hebben er eentje staan.. en iet van 5 spanbanden ofzo..

wonen alleen niet bij jou in de buurt :) .. (hoogvliet)..
omgeving rotterdam, ff opgezocht.. 75km bij jou vandaan :X

..

mail: zoekzoekiesv@hotmail.com (mocht het toch makkelijk zijn)..
 
dank je voor het aanbod maar is inderdaad een beetje te ver
wij hebben er eentje staan.. en iet van 5 spanbanden ofzo..

wonen alleen niet bij jou in de buurt :) .. (hoogvliet)..
omgeving rotterdam, ff opgezocht.. 75km bij jou vandaan :X

..

mail: zoekzoekiesv@hotmail.com (mocht het toch makkelijk zijn)..
 
hier in nijmegen mag je de mijne GRATIS lenen hoor
Geremd en zeer stabiel 130 op de peage geen probleem
 
bedankt voor jullie reakties ga nu maar eens op mijn gemak naar een aanhanger uitkijken zal er zelf eentje aan gaan schaffen denk
 
bedankt voor jullie reakties ga nu maar eens op mijn gemak naar een aanhanger uitkijken zal er zelf eentje aan gaan schaffen denk


Als je een beetje handig bent maak je er zelf een, is goedkoper, en je kunt hem precies zo maken als je zelf wilt.....
Heb ik ook gedaan, netjes daarna laten wegen bij officieel weegpunt, dan heb je ook nooit geen gezeur dat ie te zwaar is of boven de 750 kg uitkomt met 2 motoren.
mijne woog 180 kg, dus daar mogen dus 2 motoren op met een gewicht van 570 kg samen.....
 
ben helaas niet zo handig maar ga wel op zoek wil er zelf wel eentje gaan kopen
 
Terug
Bovenaan Onderaan