Aanhanger voor 2 of 3 motoren, ongeremd, 750kg, 625 euro

Jaeger

Die hard MF'er
16 mrt 2016
265
0
Groningen
Hierbij biedt ik mijn motortrailer te koop aan. Het betreft een Agados Kangaroo, welke is voorzien van een hoogwaardige zinkgalvanisatielaag. Op de aanhanger kunnen tegelijkertijd 2 normale motoren staan, of 3 smallere crossmotoren. Compleet met oprijplaat en disselslot.

Ik heb deze kar gekocht om ermee op motorvakantie te gaan. Maar zodra we terug zijn van vakantie, mag de kar weer weg. Omdat onze motoren op de kar vervoerd worden, wilde ik geen risico nemen op panne in het buitenland (klapband of vastgelopen lager). Daarom heb ik deze week groot onderhoud uitgevoerd en daarbij vrijwel alle slijtage-gevoelige onderdelen vervangen.

- Nieuwe wiellagers geperst: gebruik gemaakt van originele gesealde Knott wiellagers in die fluisterstil lopen. Uiteraard ook meteen de borgmoeren en asdoppen vervangen.

- Banden vervangen: De oude banden waren uitgedroogd en hadden veel haarscheurtjes. Nieuwe bandjes geplaatst met de maat 165/70-R13 geplaatst met het juiste draagvermogen (load-index 79).

- Nieuwe kabels getrokken: de lampjes vervangen, en een metalen 7-polige stekker geplaatst. Alle contacten zijn netjes doorgesoldeerd en geïsoleerd. Uiteraard werkt alles naar behoren.

De facturen van deze onderdelen zijn uiteraard aanwezig; evenals detailfotos van het onderhoud.

De minimale prijs is €625; lager ga ik niet vanwege de investering in de onderdelen. Deze kar kan er weer vele jaren tegen aan, en is vanaf 30 Juli beschikbaar in Groningen. Ik verwacht de komende week veel op de motor rond te toeren, maar zal toch proberen om snel te reageren op reacties. Ik ben ook telefonisch bereikbaar op nul-zes-55684498.

Dit zijn de kenmerken van de aanhangwagen:
Merk en type: Agados Kangaroo 15
Afmetingen: 250x150x10
Maximale gewicht: 750KG
Vering: Torsie-as, Knott VG-7L
Geremd: nee
Aansluiting: 7 polige stekker
Nieuwwaarde: ruim meer dan €1200 (http://www.agados-aanhangwagens.nl/Motortrailers.html)

VepfsjR.jpg

vm8c09U.jpg

t0BbBNy.jpg

4KiJiTB.jpg

2W3BxwN.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan