Aanhanger voor twee motoren

Status
Niet open voor verdere reacties.

FOL!!!

MF veteraan
21 nov 2004
7.236
17
Heb een aanhanger die al een jaartje stilstaat. Wilde met mijn supermotard naar het circuit (en over de snelweg is een supermotard niet handig). Maar heb nu weer een supersport.

Er heeft een supermotard op gestaan en zonder probleem met 100 over de snelweg gejakkerd. Tis geen hele nieuwe aanhanger, maar er kunnen er twee op (iig Supermotard) en hij is robuust.
Verlichting werkte de laatste keer dat ik um checkte prima (zelf even controleren...heb geen trekhaak meer). Er zit een oprijgoot bij.

De ruimte tussen het midden van aanhanger en het midden van een goot is 25cm. Een rijgoot is 31 cm breed. De buitenkant van de rijgoot naar de andere kant de buitenkant van de rijgoot is 79 cm. De ruimte tussen de rijgoten is 18 cm. (allemaal plusminus).

Twee supermotards moet passen, twee Supersports wordt krap. Op marktplaats is €105 geboden, maar dat vind ik te laag.


Prijs: €175

full


full

full
 
Laatst bewerkt:
en een supper sport past er niet op (ivm de band breedte ?)
of waarom doe je hem weg een motor aanhanger is toch ALTIJD handig vind ik (
en lijkt me ook)
bijv pech of als je en keer met je ss op het circuit wil of in buitenland wil rijden en niet met de motor na italie of frankrijk wil rijden maar lekker lui doen en gewoon in het koekblik

in ieder geval een free kick
 
wally: Omdat die in de weg staat op dit moment (bij mijn ma thuis en ik heb geen ruimte).
Bij pech kan ik altijd busje van mijn zwager inschakelen :) Ik snap je punt, maar op dit moment is het echt een ruimte-issue (en niet geld of niet handig). Tnx voor de kick!

Een supersport past er makkelijk op (ivm bandbreedte)!

Koecky & chrisjemol: Ik weet niet of er twee supersports op passen, heb alleen mij SM erop gehad.
 
hier serieuze interesse! :Y

wat is de staat vd banden?

en waar staat ie?

en zit er een oprijgoot bij?
 
Laatst bewerkt:
Excuses, was weekend weg :)

Staat van de banden is redelijk. Zal een foto proberen te maken.
Oprijgoot is er wel, maar die is niet van mij. Dus zal even na moeten vragen hoe het zit.

Verder is de aanhanger stabiel en degelijk en staat in de gemeente Den Bosch.
 
:o
die stellingroosters zijn al duurder dan 175 euro!!!!!!!!
is gekeurd spul _O-



:N :N


delen zijn zeker en vast niet meer goedgekeurd [ voor hetgeen waarvoor ze gemaakt zijn ]

dingen zijn wel retehandig , ik gebruik het zelf ook als oprijgoot :Y
 
Ik heb geen idee, behalve dat het zeer stevige goten en oprijplaat is :)

De oprijplaat zit er uiteraard bij.
 
Wat is de totale breete van de aanhanger?

Wanneer deze niet te breed is voor mijn brandgang heb ik ook intressen.
 
Yes!

145cm breed van buitenkant naar buitenkant (breedste stuk bij de banden)
 
Ik heb je een mailtje gestuurd naar het mail adres dat bij je gegevens hier staan.

Helaas nog geen reactie (mail eergister verstuurd)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan