Aanhangertje

!PEPE!

MF veteraan
In memoriam
19 apr 2004
3.681
0
Schiedam
Heb het ook al bij te koop gevraagd, maar mijn vrienden zitten hier he....

Ik zoek voor komende donderdag tot maandag een aanhangertje omdat ik noodgedwongen op de HOG manier en weekje met het meissie naar Duitsland ga.

Kunnen op de ratchopfighter niet genoeg bagage meenemen. Dus dan maar met de auto. Alleen willen we daar natuurlijk wel rijden. Dus als er iemand een bakkie heeft kan de Truder gewoon mee....

(En ja, ik heb mijn "E" en meissie helemaal niets... '( )
 
HOG-manier, zeker, en da's ook nie mijn ding, maar kan wel eens goed uitkomen. We gaan nu al voor de 2e keer op vakantie naar het zuiden, en we gaan met 2 auto's vol familie, en ieder een aanhanger voor 3 motoren. Toch prettig om een familievakantie te combineren met onze motorvakantie. Kunnen we met zessen op de motoren, en de laatste volwassene met de rest in de auto er achteraan. Of, zoals vorig jaar, met z'n tweeën door de omgeving Dordogne gassen, en de rest bij het zwembad.
 
Bij ons gaat het er om dat we van de Club ons jaarlijkse feest hebben in het Westerwald.

En omdat de leden alles zelf doen, opbouwen, werken, afbreken, zit je daar gewoon 5 dagen. Das trouwens geen straf hoor. Het is daar schitterend.

We verwachten ergens tussen de 400 en 600 man. Dat is nu alleen natuurlijk wel afhankelijk of Duitsland de finale haalt.....

Maar mocht je dus van het weekend niets te doen hebben....
 
Ik zit dit weekend met het vrouwtje in Larochette (Lux.) Is het ver rijden naar Westerwald, dan?
 
Zou je eens op de routeplanner in kunnen tikken.

Plaats is Elkenroth.
 
Normaal gesproken niet iets dat je van je motor wil zien...op de trailer.

Maar was er nu wel blij mee.

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan