aanhangwagen...

Marijke

MF'er
13 apr 2004
174
0
Alphen aan den Rijn
ik heb op de motorbeurs (volgens mij 2 jr geleden) iemand zien staan met van die leuke aanhangwagens (voor achter de auto) waar tot 3 motoren mee konden worden vervoerd. Maar...... die waren geschikt voor max bandbreedte 160. Bij de BP (iig Woerden) worden ook van die wagens verhuurd, maar er staat niet bij vermeld welke max bandbreedte erop kan....

Weet iemanhd waar deze dingen tk/te huur zijn waar wel een 180-je op kan staan???????????? Liefst geschikt voor vervoeren vanmeerdere motoren...

Marijke
 
tnx!!! Dat is inderdaad waar ik naar op zoek ben!! Er moeten namelijk 2 ZX-6Rretjes op.... Alleen is deze zaak misschien wel een beetje ver weg voor mij (woon in de buurt van r'dam).

Dus weet er iemand iets hier in de buurt????
 
ik heb op de motorbeurs (volgens mij 2 jr geleden) iemand zien staan met van die leuke aanhangwagens (voor achter de auto) waar tot 3 motoren mee konden worden vervoerd. Maar...... die waren geschikt voor max bandbreedte 160. Bij de BP (iig Woerden) worden ook van die wagens verhuurd, maar er staat niet bij vermeld welke max bandbreedte erop kan....

Weet iemanhd waar deze dingen tk/te huur zijn waar wel een 180-je op kan staan???????????? Liefst geschikt voor vervoeren vanmeerdere motoren...

Marijke
Euhm bel de BP ff of rij er langs en meet de breedte van die profielen ff op..
 
De goten op mijn trailer waren net te smal voor een 190´er.
Over een lengte van ca. 80cm heb ik de goten aan de achterkant met een Bako wat naar buiten gebogen. Past perfect.

Oh ja, vergeet de oprijgoot niet.
 
als je dan bij de BP woerden gaat huren kan je bij mij wel zegeltjes komen plakken krijg je hem voor de helft ;) en anders mag je bij GAM wel een karretje lenen voor die tank benzine :} ga je racen dan ? mag ik jou karretje dan lenen gr :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan