Aankondigen toertocht

Rare Kwast

MF veteraan
16 feb 2003
1.260
0
hallo heren van MF,

Ik heb een vraagje ivm het aankondigen van toertochten. Kan (mag) 8-) ik daar gewoon een topic over starten in WIWTD? Het betreft een aantal toertochten, georganiseerd door de motorclub waarvan ik lid ben. *D Aangezien we nog niet zo heel bekend zijn als club (opgericht in april 2000 en pas één open tocht georganiseerd) zou ik hiermee een mooi zooitje mensen kunnen bereiken!

gegroet, Peter
 
Dat zijn ze zeker..! bedankt :}

gegroet, Peter



Kun jij me trouwens vertellen wat die 'Banane Score' inhoud? :?

Je bent toch de Bananeman dus ik d8 vraag het effe.
 
Ik zie volgens mij alleen maar de 'Moederdagrit' en de 'Bokkenrit' als open inschrijving :? De rest is alleen voor leden en donateurs.

Is het een beetje een gezellige club?


CAT
 
Ik zie volgens mij alleen maar de 'Moederdagrit' en de 'Bokkenrit' als open inschrijving :? De rest is alleen voor leden en donateurs.

Is het een beetje een gezellige club?


CAT

We hebben inderdaad dit jaar 2 tochten met open inschrijving. Vorig jaar maar één.. (alleen de Bokkenrit). We zijn nog redelijk klein qua ledenaantal en ervaring in het organiseren van toertochten, en komen nog wel wat te kort van beide om er meer te doen het komende seizoen ;) Die tochten die alleen voor de leden en donateurs zijn, zijn vrij kleinschalig met een groepje van meestal rond de 20 motorrijders. gegroet, Peter
 
Het is zeker een gezellig cluppie, met zowel jonge rijders (vanaf een jaar of 21), alsook iets ouder, (30ers) als leden van in de 40 en 50. Er worden ook zeer verschillende motoren gereden, supersport, chopper, toerbuffels, van alles. :)


Ik zou zeggen rij een keer mee met een toertocht, informeel kan er altijd wel iemand mee om kennis te maken hoor! Dat is ook het voordeel van een nog niet zo grote club. *D

gegroet, Peter
 
Ik zie volgens mij alleen maar de 'Moederdagrit' en de 'Bokkenrit' als open inschrijving :? De rest is alleen voor leden en donateurs.

Is het een beetje een gezellige club?


CAT

Mag ik hier op reageren Peter...... ???

Ik ben heel toevallig de voorzitter van deze club....... en iedereen is altijd welkom op onze open tochten. Mensen die gewoon een keertje mee willen rijden om te kijken wie MC Bicyclette zijn. Stuur dan een mailtje of bezoek onze site dan kun je een keer langskomen op de clubavond of meerijden met een ritje....
 
Mag ik hier op reageren Peter...... ???

Ik ben heel toevallig de voorzitter van deze club....... en iedereen is altijd welkom op onze open tochten. Mensen die gewoon een keertje mee willen rijden om te kijken wie MC Bicyclette zijn. Stuur dan een mailtje of bezoek onze site dan kun je een keer langskomen op de clubavond of meerijden met een ritje....

Ha Martijntje... tuurlijk mag jij even reageren! Klinkt wel stoer trouwens, voorzitter van een motorclub ;) kan ik niet zeggen, gelukkig :+
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan