Aankoop H-D MX 250

demifort

MF veteraan
Donateur
20 jun 2007
10.850
10.473
Hallo allen,

Ik ben in de gelegenheid om een H-D MX 250 op de kop te tikken, prijs hoor ik nog 🙃.edit, 650 euro, motor loopt overigens.

Motor staat op wielen, blok en tank gemonteerd, rest van de onderdelen zou voor zeker 80% op orde zijn.

Nu is mijn vraag, is zoiets interessant?
Heeft een 2 takt blok in deze configuratie veel te lijden?
En wat zou zoiets mogen kosten?
Uitgaande van totale revisie?

Schiet maar raak!

Gr Peter
 
Laatst bewerkt:
Het is gewoon een italiaanse tweetakt, daar zijn voldoende spullen voor te vinden.
Een crosser krijgt behoorlijk op z'n sodemieter, dus ja; hij zal ongetwijfeld een hard bestaan hebben gehad.
Er zullen nog genoeg onderdelen te vinden zijn, want Cagiva is na HD gewoon doorgegaan met dit crossertje.
Revisieprijs hangt vooral van manuren af...
 
Het is gewoon een italiaanse tweetakt, daar zijn voldoende spullen voor te vinden.
Een crosser krijgt behoorlijk op z'n sodemieter, dus ja; hij zal ongetwijfeld een hard bestaan hebben gehad.
Er zullen nog genoeg onderdelen te vinden zijn, want Cagiva is na HD gewoon doorgegaan met dit crossertje.
Revisieprijs hangt vooral van manuren af...

Dank voor de info, dan is 650 niet eens een bijzonder koopje.
 
Hallo allen,

Ik ben in de gelegenheid om een H-D MX 250 op de kop te tikken, prijs hoor ik nog 🙃.edit, 650 euro, motor loopt overigens.

Motor staat op wielen, blok en tank gemonteerd, rest van de onderdelen zou voor zeker 80% op orde zijn.

Nu is mijn vraag, is zoiets interessant?
Heeft een 2 takt blok in deze configuratie veel te lijden?
En wat zou zoiets mogen kosten?
Uitgaande van totale revisie?

Schiet maar raak!

Gr Peter
Ligt aan de algemene staat,maar een nette is veel geld waard,650,- is echt een koopje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan