Aankoop Harley

Hohoho... nu ben je ook aan het generaliseren ;). Je hoeft niet alleen met HD volk te praten. Er zijn ook niet HD eigenaren, die het wel toffe motoren vinden ;)
 
Met Savagepielk kan ik 't niet eens zijn ......
De abrubte overstap van een raket naar een cruiser is niet zo vreemd.
Als jonge vent kun je nog wel een paar keer over de straat dweilen als 't fout gaat,...je kan fysiek meer incasseren en je hersteld makkelijker en sneller.
Als die zelfde "aanslagen" op je gestel worden gedaan na je 50ste , dan steken de botten uit je lichaam ,....of je kunt nooit meer op een brommer kruipen ,.....of na een jaartje of zo....
Vroeger krabbelde je als jonge vent gekneusd en met bebloede poten weer overeind ,.....en je zat meer in over je brommert dan over jezelf .
Maar ......op een gegeven moment kun je een keertje toegeven dat je gezondheid 't niet meer toelaat ,...of dat gewoon de souplesse uit je donder verdwenen is ( of een tikkie minder is ),
Of je stopt ,...of je ruilt je raket in voor een ploffert.... :) :) :)
 
hahahaha , die Murph .......
Waarom nou tering twin-cam ? ,.....wat heb je tegen die dingen ? :)
 
Ik mot die dinge niet.Net als die vierot.

Sinds de twincam er isben ik wel de evo in een ander licht gaan zien.
De evo is de laatste echte harley.
 
Laatst bewerkt:
vind zelf een panhead 't mooiste ,.....komt 'r ooit nog wel van ,....wel duur...een knappe....
Zag bij de sea-riders iets moois ,....een softail met een 100 ci ? nieuw indian blok .
Een snoeppie !
 
deze...... ;)
full
 
Ik las gisteren over een nieuwe Amerikaanse motorfiets, de Roehr 1300 sc.
Daar zit een oldskool Harley blok in ( :') ) van origineel 1250 cc, maar er komt wel 180 pk uit. _O-

vrodeng.bmp


full


Ook al gespot door Motorfreaks. :)
 
Laatst bewerkt:
worldbeater ,......een old school harley blok ?? .....ik zie wat anders zeg.....
 
Ik las gisteren over een nieuwe Amerikaanse motorfiets, de Roehr 1300 sc.
Daar zit een oldskool Harley blok in ( :') ) van origineel 1250 cc, maar er komt wel 180 pk uit. _O-

[http://www.roehrmotorcycles.com/images/vrodeng.bmp (afbeelding)]

[afbeelding]

Ook al gespot door Motorfreaks. :)
dat is dus het revolution blok en ik garandeer u dat het openbarst bij 180pk, 150 pk krijg je er wel uit met een turbo maar veel hoger moet je zeker niet gaan... (heb zelf zon motor met dergerlijk blok)

btw zo oldschool is dat niet want de revolution 1250 cc is nog maar uit sinds 2008
 
Laatst bewerkt:
Als je vader altijd sportief heeft gereden en hij wil nu de overstap maken naar een cruiser(wat ik me voor kan stellen, heb ik zelf ook gedaan.) moet hij in ieder geval iets kopen met veel power, ben zelf van een triumph speedtriple naar een dragstar650 gegaan, een prima motor maar ik miste de koppel, zit nu op de kont van een 1600 wildstar en ik moet zeggen, dat bevalt me prima.
lekker een zware motor kopen zou ik zeggen, en als je de poen hebt voor een harley, gewoon doen dan, beetje extra onderhoud kan er dan ook wel vanaf, op mijn verlanglijsje staat trouwens de indian chief uit 2003.(is in ieder geval waardevast) succes met de keuze
 
iedereen zit hier maar te janken over duur onderhoud ,......wat een kul,
.....vraag nou effe om je heen wat een gemiddeld beurtje voor een jap , een ducati of een bmw kost.
Je moet met je HD-tje niet naar de "dielur" ,....maar naar de zgn hd-workshop ......
Maar ja ,....als je liever de officiële paleizen wilt bezoeken.... :/
 
en je kunt ook een hoop zelf,......boekkie van je HD-brommer kopen , en lezen .
Wel een kist met inch-maten-gereedschap aanschaffen ,......en niet alles naar de bliksem helpen met tangen en baco's.....
 
worldbeater ,......een old school harley blok ?? .....ik zie wat anders zeg.....
De blokhoek? :o :+
dat is dus het revolution blok en ik garandeer u dat het openbarst bij 180pk, 150 pk krijg je er wel uit met een turbo maar veel hoger moet je zeker niet gaan... (heb zelf zon motor met dergerlijk blok)
Mooi blok hoor :} op de website van de fabriek hebben ze het idd over kits.
Dus standaard zal de motor inderdaad wat minder hot getuned zijn. O-)

De media heeft het dan natuurlijk wel over 180 pk. :')
 
iedereen zit hier maar te janken over duur onderhoud ,......wat een kul,
.....vraag nou effe om je heen wat een gemiddeld beurtje voor een jap , een ducati of een bmw kost.
Je moet met je HD-tje niet naar de "dielur" ,....maar naar de zgn hd-workshop ......
Maar ja ,....als je liever de officiële paleizen wilt bezoeken.... :/


Helemaal mee eens!! :Y :Y
 
mja mijn hd is nog onder garantie, ik denk toch ff bij de officiele paleizen te blijven, zeker nu ik een garantie probleempje heb
 
iedereen zit hier maar te janken over duur onderhoud ,......wat een kul,
.....vraag nou effe om je heen wat een gemiddeld beurtje voor een jap , een ducati of een bmw kost.
Je moet met je HD-tje niet naar de "dielur" ,....maar naar de zgn hd-workshop ......
Maar ja ,....als je liever de officiële paleizen wilt bezoeken.... :/


Hd workshop??


Waar ze je een poot uitdraaien maar dan zonder garantie?
Zoiets?

:?
 
Laatst bewerkt:
Hd workshop??


Waar ze je een poot uitdraaien maar dan zonder garantie?
Zoiets?

:?

Murph, ben het vaak met je eens, maar nu ga je voor mij iets te kort door de bocht.

http://www.peetshdservice.nl/ & C.C.R. MOTORCYCLE&MECANIX & Specialist in Harley Davidson motoren en aan-verwanten - Nostalgia Cycle zijn nou toch echt geen maten naaiers of wat dan ook; John uit Beek zal je echt niet een poot uitdraaien! Thijs staat altijd klaar voor iedereen! en zo zal iedereen wel mensen kennen :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan