Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Bedankt voor de info, ik ga er dadelijk op kijken!Dat is sowieso een mooie machine.
Soms een beetje prijzig, maar je krijgt er ook wat voor.
Ken je deze GS site, daar staat heel veel (zo niet alle) info die je maar wilt weten.
https://www.r1200gs.info/
Beetje Chinees voor mij. Ben echt een leek... kan je mij iets meer uitleg geven aub?Ik zou er eentje nemen zonder I-abs en zonder tanklint. Meen me te herinneren dat ze vanaf 2011 geen tanklint meer hebben?
Ook hier ben ik een leek in... ik ben pas enkele weken gaan kijken naar andere modellen. Maar vind nog niet wat ik wil ... vooral de prijs valt meestal tegen!Je weet dat je voor hetzelfde geld een veel jongere Yamaha Supertenere kan scoren?
BMW GS en tweedehandsprijzen... ik weet het niet.
Als GS de kadett is onder de motoren, dan is een vstrom de lada?Aha ..de bmw gs de Opel kadett onder de motoren
Koop dan een vstrom 1000 of 1050 .
Ook hier ben ik een leek in... ik ben pas enkele weken gaan kijken naar andere modellen. Maar vind nog niet wat ik wil ... vooral de prijs valt meestal tegen!
Want geen enkele vstrom heeft ooit een probleem gehad?Probleemloze lada , dat wel![]()
Dat zeg ik niet , maar in ieder geval niet de gekkigheid die ik lees over de modellen na 2013 .Want geen enkele vstrom heeft ooit een probleem gehad
Dat zeg ik niet , maar in ieder geval niet de gekkigheid die ik lees over de modellen na 2013 .
I-abs/evo was een elektrisch bekrachtigd remsysteem. De servomotortjes van de bekrachtiging gingen vaak stuk. Vandaar dat bmw hiermee gestopt is (ik geloof na begin 2007)Beetje Chinees voor mij. Ben echt een leek... kan je mij iets meer uitleg geven aub?
De mijne staat inmiddels op 195.000km en gaat de 3 ton ook wel halen.In dat geval,
Mijn gsa had op het punt van verkoop 120.000km op de teller en had mij enkele maanden ervoor nog offroad door de Alpen gebracht.
dus GSA is perfect, nooit problemen en kan massas kilometer aan ;-)