hoy, ik ben hier nieuw, ik stem me even voor! ik ben kristof ben van lommel(belgië dus). ik rij al 1.5 jaar met veel plezier op mijn zupertrouwe maar vermoeiende XLR 250r. hij rijdt heerlijk, lekker dik 4takt geluid, een top van 150 per uur (geloof me of niet), en heerlijk optrekken in zijn 6 versnellingen. Ik leesde eerder al wat negative kritiek op de XLR, het zou een opgefokte brommer zijn, die niet met het verkeer meekon?? Dan heb ik het over een andere denk ik ! Mijne heeft een dubbele carbu... ik weet niet of ze het allemaal hebben (er rijden er hier namelijk geen enduro's), en bovenin de cilinder geldt het RFVC principe. Ik kan heel goed met het verkeer mee, mijn beste sprint was tegen een mazda RX-7 biturbo model 93, die in 7.2 sec naar honderd zou trekken, ik weet zeker dat de bestuurder alles gaf aangezien we naderhand gestopt zijn voor een babbel. Ik bleef hem netjes voor... pas vanaf 140 begon hij me in te halen! De XLR is altijd van een man geweest die niets anders doet dan 4-takt tuning, en ik geloof niet dat die van mij dus geheel standaard is. Mijn vader werkt in een honda garage en wist me te vertellen dat er andere kleppen inzaten, andere nokkenassen, grotere sproeiers een andere passende luchtfilterbox, zuiger enz... Ondankt alles vind ik hem traag worden, na 1.5 jaar, het kickstampen is ook niet alles, dit valt door de hoogcompressie zuiger echt niet mee! Nu weet ik niet of ik erop vooruit ga als ik morge mijn RS model 2001 harada heb. Deze is standaard 11 kW maar heeft nu 34 pk, op testbank papieren. Kan iemand mijn vraag hier beantwoorden? de kosten gaan ongetwijfeld hoger liggen, de XLR kost me namelijk 0.0! die is gewoon oersterk! groetjes en tot schrijfs, of ziens misschien!!!
GREETZZZ
GREETZZZ