aankoop suzuki gs 500e 25 kw uit 92

11 jun 2006
208
0
ik ben een half jaar motorloos rij wel regelmatig nog wel eens op mijn oude les moter xj600n diversion 25 kw maar ik wil er nu wel zelf een. en ik heb een mooie
gs gezien op mp.nl en de eigenaresse wil er €1450 voor hebben en hij heeft 18478 km gelopen graag julie reacties.
 
Laatst bewerkt:
Weinig km-ers. Klinkt fair zou ik zeggen :)

En GSjes zijn heerlijke smijt fietsen *O*

GSjes zijn troep, net als NTV's B|








:+

Grapje, ik zou het niet weten, heb er nooit op gereden. De GS oogt me wel vrij klein, maar ik weet natuurlijk niet hoe lang jij bent.
 
Ik zou zeggen gewoon een testrit op maken. Ik heb zelf de F versie sinds 20 mei. Die van mij was/is wel gloedje nieuw dus ik ben nog hard bezig met het inrijden en ik moet zeggen lukt aardig. Het verschil tussen de E en de F versie is dat de E versie meer smijtbaar is dan de F maar ja de F heeft weer een kuip waardoor je weinig wind vangt.
Veel succes bij je beslissing.
 
ik ben zo beetje 1.70m.
en ik heb 3 weken geleden bij de valkenier in barneveld een gs500 25 kw gehuurd 2004 model reed heerlijk vond ik.wel 400 km in een middag gereden.vond jammer dat hij weer terug moest. en dat ik weer met de golf moest rijden.
 
oowww. dan is de keuze al helemaal makkelijk (goh, ik zie hier wel veel Gs - eigenaren :P ) ik heb zelf voor mijn 91er met 25kw en 40.000km. wel hetzelfde bedrag neer moeten leggen(wel bij dealer). maar had er zelf nogwel werk aan(remmen zaten vast en natuurlijk een groote beurt geven)

zelf vind ik een 2cilinder mooier klinken dan een 4cilinder.
dat zou voor mij al een van de redenen zijn voor de twin :Y
 
weinig kilometers voor een 92'er, en voor een zeer goede prijs.

Heb zelf 2 jaar geleden een GS aangeschaft voor 1200 euro bij de dealer, met goed 48000 op de teller.

Ik vind het een zeer prettige motorfiets, goedkoop in onderhoud en gunstig verbruik (ikzelf rij ongeveer 1:25), goede fiets voor het betere bochtenwerk, lekker wat pit vanuit het vooronder (zeker na 4500 toeren *O* ) en gewoon een betrouwbare motorfiets.

Ik zou zeggen, gewoon ff een proefritje maken.
 
ik ben al een half jaar motorloos rij wel regelmatig nog wel eens op mijn oude les moter xj600n diversion 25 kw maar ik wil er nu wel zelf een. en ik heb een mooie
gs gezien op mp.nl en de eigenaresse wil er €1450 voor hebben en hij heeft 18478 km gelopen graag julie reacties.

Mijne heeft ietsje meer gelopen maar is wel een stukkie goedkoper :P

Zie onderschrift O-)
 
oowww. dan is de keuze al helemaal makkelijk (goh, ik zie hier wel veel Gs - eigenaren :P ) ik heb zelf voor mijn 91er met 25kw en 40.000km. wel hetzelfde bedrag neer moeten leggen(wel bij dealer). maar had er zelf nogwel werk aan(remmen zaten vast en natuurlijk een groote beurt geven)

zelf vind ik een 2cilinder mooier klinken dan een 4cilinder.
dat zou voor mij al een van de redenen zijn voor de twin :Y

Mijne had veel meer gelopen, '91 er en nog geen 25 kw. Maar zag er NIET uit :) dus was voor < 700 € van mij :D (inmiddels opnieuw gespoten e.d.)

Voor het aantal kilometers en het bouwjaar is het een reële vraagprijs.
Doe is een bod van 1300 zou ik zeggen :)
 
de koop is rond 13 sep ga ik hem halen. ben zo blij als een klein kind. *O* :] hopelijk krijgen we nog een mooie nazomer.
 
op 13 sep heb ik het geld bij elkaar gespaart vandaar.
als het aan mij ligt haal ik hem vandaag nog op. om een lening aan te gaan doe ik niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan