Aankoop Thundercat (Ervaringen Cees Doorakkers Motoren)

kevin0299

MF'er
13 dec 2012
78
21
Purmerend
Een hele goedemorgen,

Ik ben opzoek naar een andere motor.
Kwam deze Thundercat tegen bij Cees Doorakkers Motoren. Vind de kleurstelling mooi en de prijs is denk ik ook wel redelijk. Zou ook een nieuwe Yamaha ketting onder komen. Ik heb dus een mailtje gestuurd en ga als het goed is aankomende zaterdag kijken.


Iemand ervaring met Cees Doorakkers Motoren? (Is nogal een eind rijden voor me)
 
Hoi Kevin,

Zelf geen ervaring met 'm, maar tot nu toe hier in de buurt alleen maar positieve verhalen over 'm gehoord, schijnt vooral veel kennis van Yamaha te hebben.
 
Hele vriendelijke man. Bel alleen vooraf even of de motor er nog staat.
Wij zijn er eens geweest voor een motor op de website, maar helaas was deze al een tijdje verkocht.

Verder had ik wel een zeer goed gevoel erbij. Ik denk ook dat het iemand is met veel kennis van motoren.
 
zat in een heel clubje van snelle mannen :

62914-620-438.jpg


verder geen ervaring met het bedrijf.

wel van tijd tot tijd mooi snel yamaha spul.
 
woohoo doorakkers!! met de programmaboekjes in de lucht na de 500 cc. een van de laatste privateers in het WK!!

verder totaal nutteloos deze post, aangezien ik geen ervaring heb met de motorzaak, maar kan me voorstellen dat deze man zijn goede motornaam niet voor een grijpstuiver te grabbel zal gooien
 
Mijn ervaring met hem is dat hij best oke is maar hij iets geen hele erge pietje precies. zeker geen oplichter oid maar ook niet iemand die een garantiekeurmerk van heb-ik-jou-daar aan een motor hangt... kortom zelf ook oogjes open houden. zoals altijd!

is het deze?

http://ceesdoorakkersmotoren.nl/occasions/yzf600r/

weinig van te zeggen zo!
 
Laatst bewerkt:
En toch die thundercat uit zn eerste link zijn wel heel gaaf! (Persoonlijke mening)

Ik vroeg me af welke kleurstelling....
En denk aan de 2e versnelling.... maar als ik het hierboven zo lees is het wel iemand met verstand van yamaha.
 
Hoe rijd ie ik ben nl vanplan ook een thunder cat te kopen... mijn eerste motor... dus ben nieuwschierig naar de ervaring.
 
Terug
Bovenaan Onderaan