Aankoop tip van de week 2.0

Status
Niet open voor verdere reacties.
Grappig is dat hij het span eerst aanbood voor 5000 euro.. Later is de tekst aangepast..
 
Grappig is dat hij het span eerst aanbood voor 5000 euro.. Later is de tekst aangepast..
Altijd lastig. Vraagprijs :Y , bieden vanaf 5 mille.
Dat dat is wellicht handiger dan 5.000 en dan gaan er mensen bieden.
Al moet je altijd afwachten wie er op afkomt.
Er komt vast nog wel een pricedrop. :)
 
Laatst bewerkt:
Als ik bedenk wat ik voor mijn GT2000 gebeurd heb, is €5000.00 een prikkie voor een goede Kyrnos..........
 
Ja die combi zit normaal gesproken via een particulier op ca. 8000,-
Heb je nog een afgeschreven solo van 3000,- staan heb je voor 2000,- een top span met weinig km's.
 
Ik bedoelde dag de ad alweer van mp af is. ;)
dag ik wel. :+
maar vind het wel een toeval. zo veel spannen zie je niet zomaar in het wild aan de ketting liggen.
die neus is zo opvallend dat ik niet eens goed naar de motor heb gekeken in het voorbij rijden, lees nu net pas dat het een cali betreft. _O-
eeuh, vraag me opeens af hebben we het dan wel over de zelfde span.
nee bedenk ik me nu, want waar jij het over had is dus van MP af. :X
 
Laatst bewerkt:
Vermelding voor de statistiek, uiteindelijk voor € 2000.- is de Wünsche seitenwagen van eigenaar gewisseld. Langere tijd zweefde het bod rond de 1400 maar in de eindfase is er kennelijk nog tegen elkaar opgeboden.

Zie zonodig ter verduidelijking de eerdere post:

TingTing in "Aankoop tip van de week 2.0"

:W
 
Laatst bewerkt:
Vermelding voor de statistiek, uiteindelijk voor € 2000.- is de Wünsche seitenwagen van eigenaar gewisseld. Langere tijd zweefde het bod rond de 1400 maar in de eindfase is er kennelijk nog tegen elkaar opgeboden.

Zie zonodig ter verduidelijking de eerdere post:

TingTing in "Aankoop tip van de week 2.0"

:W
Ja, zag hem gisteravond nog staan toen ik ff ebay.de afstruinde ;)
 
:^

Maare........ totaal geen voorloop zo te zien :?

Interessante observatie. :} Daar ga ik eens op letten. Dit span is van 1928. Hoe staat het met de andere spannen uit die tijd? Waarschijnlijk hetzelfde! Dus wanneer kwam het idee van voorloop en wie, wat, waar voor het eerst toegepast?

Wie het weet mag het zeggen.

Edit:
Een overzicht van de Kalispannen leert wel iets. Medio jaren dertig was er al wel sprake van voorloop. Bij de modellen jaren twintig Kali niet of nauwelijks.

vorkriegs-seitenwagen.de
 
Laatst bewerkt:
Zal ook eens hier wat spammen. Zag deze combinaties staan op mp.

http://link.marktplaats.nl/501962347

Gaat mij om de bmw, zag deze ookal een tijdje geleden te koop staan bij dezelfde verkoper. Alleen toen met de tekst erbij dat hij keuze moet maken tussen 1 van de 2 aangezien hij ze niet beide kon houden. Beetje raar verhaal, hij heeft ze namelijk nog niet zolang op naam staan (handelaar?).

Bij het lezen op dit deel van het forum valt het me op dat de zijspan wereld een klein wereldje is. Dus ik dacht, misschien dat iemand van hier mij iets over dit span kan vertellen (misschien een oud eigenaar aanwezig is)?
 
ik vind de BMW erg mooi. Jammer dat hij geen kuip heeft en de trekhaak op zo'n rare plek zit maar verder zou het voor mij een prima combinatie zijn geweest. :Y :Y
 
Volgens mij wel een beetje een handelaar. Ik heb al eerder van dezelfde verkoper een Jawa en een MZ met zijspan op marktplaats gezien.

Maar ja. De BMW lijkt mij ook wel wat. Handelaar of niet. Hoewel het verhaal wel weer dubieus is.
 
Vind het helemaal niet gek zo'n beemer met een 1,5 persoons goed smoelende bak.
Die mag die centen zeker opbrengen als die goed is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan