Aankoop tip van de week

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien een koopje. :?

http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//motor-brommer.marktplaats.nl/onderdelen-overige-merken/105521365-jawa-met-velorex-zijspan-opknapper-of-voor-onderdelen.html


Staat erg dicht bij mij in de buurt dus evt. zou ik hem kunnen bekijken.




en deze is niet echt een tip voor het budget vd meesten hier :X
Maar wel grappig dat ie zelf denkt een vlorex te bezitten ;)

http://www.2dehands.nl/yamaha-fj-1300-zijspan-23958643.html?afdeling=motor&locale=all&mode=tk&motor_soort=10&rubriek=motor&sort=prijs
 
Laatst bewerkt:
Bij Woesthoff staan een Velorexbakkie te koop, heeft aan een BMW gezeten. Bakkie ziet er erg netjes uit maar volgens mij heb je nog wel een hulpframe nodig.

Voor de liefhebbers :-)
 
Het is inderdaad een heel mooi Velorexspan, ook nog direct te gebruiken aan een 'jaren 70' Boxer, volgens Woesthoff zo aan te koppelen, inclusief hulpframe, ga kijken of neem een optie.
 
hoi allemaal

misschien heb ik iets voor de handige onder ons

wegens gezondheids reden in de fam (reuma ) zou ik alleen moeten gaan rijden
dit is geen optie , we hebben het 2 jaar afgewacht maar het is niet anders

Het gaat om een nieuw EZS RX5 dit is een 1,5 persoons zijspan
Dit ben ik aan een bmw k100 aan het bouwen van 1984 met orgineel 50.000 km

er zitten solid wielen ( de alluminium ) in van EZS 15"met uiteraard nieuwe banden
Op het zijspan zit een hooge ruit en kap

De bmw heeft een eigen gemaakte breede swingarm voorvork met alluminum kroonplaten

Het span en motor zijn geel gespoten
motor is voorzien van een nieuwe orginele uitlaat van een fireblade o.id dus muisstil
motor loopt goed

Er is voor enkele dagen sleutel werk aan, de aansluitingen zijn nu klaar
maar moeten gelakt worden, evenals enkele schoorstangen en aanpassingen
aan het orgineel hulpframe
Er zal een ander km teller op moeten de orginele is met een profecionele kabelboom
verlengt voor in het zijspan ( ik ga er vanuit dat die er aan moest i.v.m div functie's )

Er zitten voor nissin remklauwen op

Alks je denkt he dit is iets is het beter te komen kijken voor een beeld te vormen
let wel het span moet afgemonteerd worden met licht en weer op het onderstel

De prijs is 4500 euro voor alles, natuurlijk kan er niet op geboden worden3.dit is eigenlijk een weggeef prijs
Het zijspan wordt niet los verkocht

Ik weet dat er hier veel sleutellaars zitten en er mensen zijn die zomaar geen 12000 euro
neer kunnen en willen leggen voor een combinatie
Daarom meld ik dit hier

Marktplaats dat is een laaste optie

groetjes sjaak
 
[spam]hoi allemaal


Het gaat om een nieuw EZS RX5 dit is een 1,5 persoons zijspan
Dit ben ik aan een bmw k100 aan het bouwen van 1984 met orgineel 50.000 km [/spam]

ik denk dat je even een paar plaatjes moet schieten.
zo te horen zit er nog een hoop werk aan.
is het nu een rijdende combinatie of een verzameling onderdelen?

volgens de forum regels mag je hier niet verkopen, ik denk dat de mod's voor dit geval het wel door de vingers zullen zien. :X
 
Ik weet dat er hier veel sleutellaars zitten en er mensen zijn die zomaar geen 12000 euro
neer kunnen en willen leggen voor een combinatie
Daarom meld ik dit hier

Vind ik een mooi streven van je en ik moet zeggen dat het erg interessant klinkt. :Y
Ik ben bang dat de grootste helft van de vaste klanten hier ook jouw prijs niet direkt heeft klaar liggen. ;) Helaas hoor ik bij die grootste helft. :o

Ik ben benieuwd naar wat plaatjes. En ik zou in jouw geval ook het bij elkaar vergaarde spul niet graag los verkopen. Mooiste zou zijn als je alsnog op dit forum het project en wat rij-plezier kunt volgen via iemands 'mijn nieuwe aanwinst' topic. :}
 
Vind ik een mooi streven van je en ik moet zeggen dat het erg interessant klinkt. :Y
Ik ben bang dat de grootste helft van de vaste klanten hier ook jouw prijs niet direkt heeft klaar liggen. ;) Helaas hoor ik bij die grootste helft. :o

Ik ben benieuwd naar wat plaatjes. En ik zou in jouw geval ook het bij elkaar vergaarde spul niet graag los verkopen. Mooiste zou zijn als je alsnog op dit forum het project en wat rij-plezier kunt volgen via iemands 'mijn nieuwe aanwinst' topic. :}

:^
 
Alks je denkt he dit is iets is het beter te komen kijken voor een beeld te vormen
let wel het span moet afgemonteerd worden met licht en weer op het onderstel

De prijs is 4500 euro voor alles, natuurlijk kan er niet op geboden worden3.dit is eigenlijk een weggeef prijs
Het zijspan wordt niet los verkocht

ik heb er nog eens over nagedacht maar bij het beeld dat ik heb vind ik het geen koopje.
de bak is (origineel?) mooi.
kleine wielen en een hulpframe hebben ook hun waarde.
de motor heb ik mijn twijfels over.
de modellen van voor '87 hebben eigenlijk geen noemenswaardige waarde.
uit de beschrijving begrijp ik dat er weinig origineel is aan de motor.
dan is een bmw eigenlijk al onverkoopbaar.
voor 4500 euro kan je ook een rijdende K100 combinatie kopen.
volgens mij is deze kit voornamelijk geschikt voor iemand die zelf al een K100 of 1100 heeft en deze om wil bouwen.
dan vind ik hem prijzig -O-

bovenstaande kan heel goed ontkracht worden als uit foto's anders blijkt.
 
Laatst bewerkt:
ik heb er nog eens over nagedacht maar bij het beeld dat ik heb vind ik het geen koopje.
de bak is (origineel?) mooi.
kleine wielen en een hulpframe hebben ook hun waarde.
de motor heb ik mijn twijfels over.
de modellen van voor '87 hebben eigenlijk geen noemenswaardige waarde.
uit de beschrijving begrijp ik dat er weinig origineel is aan de motor.
dan is een bmw eigenlijk al onverkoopbaar.
voor 4500 euro kan je ook een rijdende K100 combinatie kopen.
volgens mij is deze kit voornamelijk geschikt voor iemand die zelf al een K100 of 1100 heeft en deze om wil bouwen.
dan vind ik hem prijzig -O-

bovenstaande kan heel goed ontkracht worden als uit foto's ander blijkt.
:^

inderdaad ik ben al voor een 1500 euro of minder een K100 16klepper met ABS tegengekomen, dan is 3000 voor een bak wel een hoop geld :?
 
≥ Motoren - Marktplaats.nl

Is iemand leuk aan het klussen geweest.

zekers, hij schrijft er ook een leuk verhaal bij _O-
ik denk er wel eens aan om een zwenkertje voor erbij te maken om af en toe aan de 1100gs te hangen.
maar als je het dan voorsteld hoe breed dat wordt als je een linker bocht op een dijkje neemt :X
ik vind het wel jammer dat deze meneer denkt dat jij aan zijn helicopterhobby wil meebetalen.
 
Ook leuk:

≥ Motoren - Marktplaats.nl

full


Alleen de prijs is ietwat aan de hoge kant:
- bmw R1100RS koop je voor pakweg 3k
- tripteq bak compleet met rem, naloopversteller en ander wiel is net onder de 4k

Hou je 4,5 duizend over om hem netjes over te spuiten :P
 
Laatst bewerkt:
- bmw R1100RS koop je voor pakweg 3k
- tripteq bak compleet met rem, naloopversteller en ander wiel is net onder de 4k

Hou je 4,5 duizend over om hem netjes over te spuiten :P

Inderdaad, 'ook leuk'. _O-

Ik denk dat ie er vanuit gaat dat ie voor boven de 10k verkocht wordt. Zal wel de bedoeling zijn dat ie zowel de aanbouw kosten, als de normale verbruikskosten en waarschijnlijk ook de gebruikte benzine er weer uit heeft. :+

Nee w8, is 'handelaar' heeft nog meer spul te koop staan. Die gaat gewoon voor een beetje leuke winst. ;)
 
Ook leuk:

≥ Motoren - Marktplaats.nl

[afbeelding]

Alleen de prijs is ietwat aan de hoge kant:
- bmw R1100RS koop je voor pakweg 3k
- tripteq bak compleet met rem, naloopversteller en ander wiel is net onder de 4k

Hou je 4,5 duizend over om hem netjes over te spuiten :P

http://www.motorblaadje.nl/Editie/mei_2006/Artikelen/166_R1100RS_met_Tripteq_hebbe/ (maar deze heeft in Motorblaadje gestaan) dus is extra geld waard :+.
 
aardige vent, die sjaak, probeert hij eerst zijn halfafgebouwde K100/EZS aan ons te verkopen.
nee, hij verkoopt geen onderdelen, hij moet compleet weg.

staat nu de losse bak op marktplaats, eventueel met K100.

fijne vent die sjaak :W
 
aardige vent, die sjaak, probeert hij eerst zijn halfafgebouwde K100/EZS aan ons te verkopen.
nee, hij verkoopt geen onderdelen, hij moet compleet weg.

staat nu de losse bak op marktplaats, eventueel met K100.

fijne vent die sjaak :W

Hij luistert dus wel naar jullie :P
 
hallo halflive

ik zit niet echt te wachten op dat domme gezever van je
blijkbaar ben jij iemand die verder geen bezigheden heeft als overal je eigen mening
te spuien
voor mezelf is het al erg genoeg dat je er mee moet ophouden, dat je je geld nooit terug
zult vangen is ook bekent

Je gebruikt het woord ONS in je zin, geef je de mening van iedereen hier weer ?
Kan me voorstellen net als ik toen met de bak kopen bij EZS ,dat je zou willen dat er
een bak te koop stond dat scheeld je een rib uit je lijf
dus dat was ik vergeten om dat ook maar eens te proberen dan heb ik toch misschien wat ik er voor wil hebben uit eindelijk, en er is niets mooier om mensen met jou pech
te kunnen helpen i.p.v. een handelaar
Stel voor dat je een goede motor hebt en alleen een bak zoekt , ben je goed geholpen

Maar je hebt ook mensen die er plezier in scheppen om alles af te kraken wat zij niet kunnen betalen of zien zitten

groet
 
wie kraakt nou wie af?


Ik be nhet eigenlij kwel met halflive eens,

Vind t best aardig aan de prijs, en ook nogal wazig dat je eerst speciaal bij zet niet los (wat aangeeft dat je er wel aan gedacht hebt) en m dan alsnog los op MP zet,


en die reaktie hierboven van jou gillet vind ik nogal arrogant over komen,
maar ja dat is gewoon mijn mening,
baal er een beetje van dat juist bij de zijspannen waar t altijd gezellig is nu ook iemand een beetje arrogant komt doen

sorry t zal allemaal wel aan mij liggen
 
Laatst bewerkt:
je mag het aardig aan de prijs vinden, iedereen zijn mening
wat heeft het voor nut om daar hele verhalen aan te hangen
als iemand een EZS RX5 wil kopen nieuw, dan is deze altijd GOEDKOOP

Ik ben niet arogant verre van dat, maar wel direct en duidelijk met dergelijke verhalen en daar kunnen sommige niet tegen

maar maakt me niet uit ,ik vraag wat ik wil en doe er mee wat ik wil
S6 met jullie meningen spuien

groet sjaak
 
hallo halflive

ik zit niet echt te wachten op dat domme gezever van je
blijkbaar ben jij iemand die verder geen bezigheden heeft als overal je eigen mening
te spuien
voor mezelf is het al erg genoeg dat je er mee moet ophouden, dat je je geld nooit terug
zult vangen is ook bekent

Je gebruikt het woord ONS in je zin, geef je de mening van iedereen hier weer ?
Kan me voorstellen net als ik toen met de bak kopen bij EZS ,dat je zou willen dat er
een bak te koop stond dat scheeld je een rib uit je lijf
dus dat was ik vergeten om dat ook maar eens te proberen dan heb ik toch misschien wat ik er voor wil hebben uit eindelijk, en er is niets mooier om mensen met jou pech
te kunnen helpen i.p.v. een handelaar
Stel voor dat je een goede motor hebt en alleen een bak zoekt , ben je goed geholpen

Maar je hebt ook mensen die er plezier in scheppen om alles af te kraken wat zij niet kunnen betalen of zien zitten

groet

Ik geloof dat jij Halflive niet kent :N
Ik vind dit Vehaal nergens op slaan!
en verder :X
 
Laatst bewerkt:
hallo halflive

ik zit niet echt te wachten op dat domme gezever van je
blijkbaar ben jij iemand die verder geen bezigheden heeft als overal je eigen mening
te spuien
voor mezelf is het al erg genoeg dat je er mee moet ophouden, dat je je geld nooit terug
zult vangen is ook bekent

Je gebruikt het woord ONS in je zin, geef je de mening van iedereen hier weer ?
Kan me voorstellen net als ik toen met de bak kopen bij EZS ,dat je zou willen dat er
een bak te koop stond dat scheeld je een rib uit je lijf
dus dat was ik vergeten om dat ook maar eens te proberen dan heb ik toch misschien wat ik er voor wil hebben uit eindelijk, en er is niets mooier om mensen met jou pech
te kunnen helpen i.p.v. een handelaar
Stel voor dat je een goede motor hebt en alleen een bak zoekt , ben je goed geholpen

Maar je hebt ook mensen die er plezier in scheppen om alles af te kraken wat zij niet kunnen betalen of zien zitten

groet


als je niet om een mening verlegen zit moet je niet in een forum posten.
de essentie van een forum is dat iedereen zijn mening geeft.

ik gebruik ONS omdat je hem aan dit forum, ONS dus aanbied voor je hem op marktplaats zet.
ik constateer slechts dat je ONS beperkende voorwaarden oplegt die je op marktplaats niet doet.

ik mag inderdaad graag een kritische noot geven als iemand spullen probeert te slijten die niet kloppen of overprijsd zijn.
in jouw geval kloppen de spullen wel maar niet de gevraagde prijs.
als je voordat je gaat brallen eerst even kijkt wat er op marktplaats staat aan BMW's met span zie je dat je voor 5500 euro vraagprijs een complete goede combinatie kan kopen.
daar staan dan meer kilometers op de teller maar wel geloofwaardig, of heb jij er afgestempelde boekjes bij?

zo, nu ga ik maar verder internet afstruinen om andermans spullen af te zeiken, ik heb verder toch niets te doen :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan