Overigens, nog een leuke tip![]()
Ik mis een wiel.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Overigens, nog een leuke tip![]()
[spam]hoi allemaal
Het gaat om een nieuw EZS RX5 dit is een 1,5 persoons zijspan
Dit ben ik aan een bmw k100 aan het bouwen van 1984 met orgineel 50.000 km [/spam]
Ik weet dat er hier veel sleutellaars zitten en er mensen zijn die zomaar geen 12000 euro
neer kunnen en willen leggen voor een combinatie
Daarom meld ik dit hier
Vind ik een mooi streven van je en ik moet zeggen dat het erg interessant klinkt.
Ik ben bang dat de grootste helft van de vaste klanten hier ook jouw prijs niet direkt heeft klaar liggen.Helaas hoor ik bij die grootste helft.
Ik ben benieuwd naar wat plaatjes. En ik zou in jouw geval ook het bij elkaar vergaarde spul niet graag los verkopen. Mooiste zou zijn als je alsnog op dit forum het project en wat rij-plezier kunt volgen via iemands 'mijn nieuwe aanwinst' topic.![]()
Alks je denkt he dit is iets is het beter te komen kijken voor een beeld te vormen
let wel het span moet afgemonteerd worden met licht en weer op het onderstel
De prijs is 4500 euro voor alles, natuurlijk kan er niet op geboden worden3.dit is eigenlijk een weggeef prijs
Het zijspan wordt niet los verkocht
ik heb er nog eens over nagedacht maar bij het beeld dat ik heb vind ik het geen koopje.
de bak is (origineel?) mooi.
kleine wielen en een hulpframe hebben ook hun waarde.
de motor heb ik mijn twijfels over.
de modellen van voor '87 hebben eigenlijk geen noemenswaardige waarde.
uit de beschrijving begrijp ik dat er weinig origineel is aan de motor.
dan is een bmw eigenlijk al onverkoopbaar.
voor 4500 euro kan je ook een rijdende K100 combinatie kopen.
volgens mij is deze kit voornamelijk geschikt voor iemand die zelf al een K100 of 1100 heeft en deze om wil bouwen.
dan vind ik hem prijzig![]()
bovenstaande kan heel goed ontkracht worden als uit foto's ander blijkt.
bovenstaande kan heel goed ontkracht worden als uit foto's anders blijkt.
- bmw R1100RS koop je voor pakweg 3k
- tripteq bak compleet met rem, naloopversteller en ander wiel is net onder de 4k
Hou je 4,5 duizend over om hem netjes over te spuiten![]()
Ook leuk:
≥ Motoren - Marktplaats.nl
[afbeelding]
Alleen de prijs is ietwat aan de hoge kant:
- bmw R1100RS koop je voor pakweg 3k
- tripteq bak compleet met rem, naloopversteller en ander wiel is net onder de 4k
Hou je 4,5 duizend over om hem netjes over te spuiten![]()
aardige vent, die sjaak, probeert hij eerst zijn halfafgebouwde K100/EZS aan ons te verkopen.
nee, hij verkoopt geen onderdelen, hij moet compleet weg.
staat nu de losse bak op marktplaats, eventueel met K100.
fijne vent die sjaak![]()
hallo halflive
ik zit niet echt te wachten op dat domme gezever van je
blijkbaar ben jij iemand die verder geen bezigheden heeft als overal je eigen mening
te spuien
voor mezelf is het al erg genoeg dat je er mee moet ophouden, dat je je geld nooit terug
zult vangen is ook bekent
Je gebruikt het woord ONS in je zin, geef je de mening van iedereen hier weer ?
Kan me voorstellen net als ik toen met de bak kopen bij EZS ,dat je zou willen dat er
een bak te koop stond dat scheeld je een rib uit je lijf
dus dat was ik vergeten om dat ook maar eens te proberen dan heb ik toch misschien wat ik er voor wil hebben uit eindelijk, en er is niets mooier om mensen met jou pech
te kunnen helpen i.p.v. een handelaar
Stel voor dat je een goede motor hebt en alleen een bak zoekt , ben je goed geholpen
Maar je hebt ook mensen die er plezier in scheppen om alles af te kraken wat zij niet kunnen betalen of zien zitten
groet
hallo halflive
ik zit niet echt te wachten op dat domme gezever van je
blijkbaar ben jij iemand die verder geen bezigheden heeft als overal je eigen mening
te spuien
voor mezelf is het al erg genoeg dat je er mee moet ophouden, dat je je geld nooit terug
zult vangen is ook bekent
Je gebruikt het woord ONS in je zin, geef je de mening van iedereen hier weer ?
Kan me voorstellen net als ik toen met de bak kopen bij EZS ,dat je zou willen dat er
een bak te koop stond dat scheeld je een rib uit je lijf
dus dat was ik vergeten om dat ook maar eens te proberen dan heb ik toch misschien wat ik er voor wil hebben uit eindelijk, en er is niets mooier om mensen met jou pech
te kunnen helpen i.p.v. een handelaar
Stel voor dat je een goede motor hebt en alleen een bak zoekt , ben je goed geholpen
Maar je hebt ook mensen die er plezier in scheppen om alles af te kraken wat zij niet kunnen betalen of zien zitten
groet