Aankoop topic ?

Kingy!

MF'er
27 sep 2002
92
0
Rijswijk
Beste motorliefhebbers. Is het een idee om een motorfiets aankoop topic te starten ?

Om een voorbeeld te geven: Ik ben afgelopen weekend bij een FZR 600 gaan kijken in Veenendaal om deze te kopen. Bij nader inzien niet gedaan omdat er veel schade aan het kuipwerk zat, postcode op alle delen van de motor gegrafeerd was, kuipruitje bij iedere bout gescheurd, achterband is opgerookt en er verder niets bekend is over het verleden van deze fiets.

Nou kan ik me voorstellen dat iemand van dit Forum deze motor al kent of zelf eigenaar is geweest en mij meer info kan geven Of dat iemand anders geintresseerd is en denkt bij het bovenstaande nou dat scheelt me een rit van 150 km om te gaan kijken.

Zomaar een ideetje om meer info bij elkaar te krijgen over motorfietsen die worden aangeboden op de diverse internetsite's en om twijfel bij een mede motor forummer weg te nemen :9

Dank voor uw aandacht ! hehe ;)
 
Kan niet anders zeggen als een zeer goed idee, ook om ervaringen bij twijfelaars uit te wisselen en eventueel controle gestolen motoren !

De Kale
 
Als ik echt hulp wil hebben open ik een eigen topic. Een topic als deze zal toch niet zo gauw bekeken worden, en vaak alleen door diegenen die zich er echt in interreseren. Stel dat ik een ZXR wil aanschaffen, zal ik met een nieuw topic veel meer ZXR-rijders bereiken.
 
Klopt enne denk dat er weinig mensen zullen kijken op dat topic...Alleen als je ook daadwerkelijk iets van plan bent te kopen.
MAarrr opzich, het idee is niet verkeerd
 
Terug
Bovenaan Onderaan