Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het is idd niet zo heel veel geld, maar als ie dringend weg moet...
Er is op de foto's toch geen spoor te bekennen van een schuiver ofzo... Ik zou eens met de motor rijden en dan stuur loslaten, als ie rechtdoor gaat staat de fourche nog recht, als dat zo is, kan ie al niet zwaar gevallen zijn... Ik zou ook eens naar de ketting kijken, hoever ie al gespannen staat. Ook vragen dat de motor koud staat als je komt, dan kan je hem zelf starten. Mensen die een motor verkopen die moeilijk start, starten die altijd eens voor ze komen kijken, dan is de motor warm, en dan start ie de volgende keer perfect. Dus vragen dat ie koud staat, dan kan jem zelf ervaren of ie vlot start of niet.
Maar is scherpe prijs en ziet er zeer gelikt uit! als alles in orde is: kopen die handel voor iemand anders ermee aan de haal gaat
Ben daarnet gaan kijken, stond proper gepoetst, ketting goed, voor en achtervork goed , trok toch niet scheeft tijdens rijden, nergens lek, 9900km, nieuwe achterband, kleine deuk in tank (daarom ging van die 3950 - 150 af dus 3800 verkoopprijs )
Had wel al effe gedraaid, dus als ik hem koop ga ik wel nog eens vragen of hij hem laat koud staan en dan eens starten.. Voorderest vertrouwen dat het een goeie koop is zekerz??
hoe komt die deuk in die tank? en is het een grote deuk of valt het wat mee? Nu voor 150 euro ben je wel van die deuk verlost hoor, als je zelf wat handig bent, plamuur je ze dicht en laat je de tank herspuiten en dat zal ongeveer 150 euro kosten.
Maar toch ff zien waar die deuk vandaan komt hoor. Als dat in orde is, nog wat proberen af te pingelen en dan kopen die handel zou ik zeggen.