Aankoop van Bandit 600

Bosken

Rookie
29 mei 2005
14
0
Wetteren
Hallo ik ben van plan een Motor te kopen, wat denken jullie van deze?


HIER

Eigenaar doet deze weg voor 3800 euro !

Dank voor reacties, Jens Bossaert :)
 
Ding ziet er goed uit op de foto, ik weet niet of de prijs scherp is voor Belgische begrippen. Heeft veel extra,s die de moeite waard zijn.
 
Ik ga morgen eens gaan kijken, maar waarop moet ik juist letten?

En kan er al veel mis zijn met een Motor van 2,5 Jaar oud en 9800 km..

Ik vind zelf de prijs heel scherp... Daarom ben "k beetje bang dat hij geen verborgen gebreken heeft !

Enja Particulier = geen garanties. Wat zeggen jullie hierallemaal op?

Groeten Jens B
 
Het is idd niet zo heel veel geld, maar als ie dringend weg moet...
Er is op de foto's toch geen spoor te bekennen van een schuiver ofzo... Ik zou eens met de motor rijden en dan stuur loslaten, als ie rechtdoor gaat staat de fourche nog recht, als dat zo is, kan ie al niet zwaar gevallen zijn... Ik zou ook eens naar de ketting kijken, hoever ie al gespannen staat. Ook vragen dat de motor koud staat als je komt, dan kan je hem zelf starten. Mensen die een motor verkopen die moeilijk start, starten die altijd eens voor ze komen kijken, dan is de motor warm, en dan start ie de volgende keer perfect. Dus vragen dat ie koud staat, dan kan jem zelf ervaren of ie vlot start of niet.

Maar is scherpe prijs en ziet er zeer gelikt uit! als alles in orde is: kopen die handel voor iemand anders ermee aan de haal gaat :Y
 
Het is Belgie waar de motoren over het algemeen net iets goedkoper zijn dan in het ooooooh zooooo dure Nederland.

Geen garantie
Extra kilometers
Nederlands kenteken

Op deze manier krijg je wel een hoop extra kosten.
Er zal op marktplaats toch ook wel een Bandit te vinden zijn :Y
 
Jep tis ne Belgische..

Ben daarnet gaan kijken, stond proper gepoetst, ketting goed, voor en achtervork goed , trok toch niet scheeft tijdens rijden, nergens lek, 9900km, nieuwe achterband, kleine deuk in tank (daarom ging van die 3950 - 150 af dus 3800 verkoopprijs )

Had wel al effe gedraaid, dus als ik hem koop ga ik wel nog eens vragen of hij hem laat koud staan en dan eens starten.. Voorderest vertrouwen dat het een goeie koop is zekerz??

Wat zeggen jullie ? Doen ...

Groeten Jens B
 
hoe komt die deuk in die tank? en is het een grote deuk of valt het wat mee? Nu voor 150 euro ben je wel van die deuk verlost hoor, als je zelf wat handig bent, plamuur je ze dicht en laat je de tank herspuiten en dat zal ongeveer 150 euro kosten.

Maar toch ff zien waar die deuk vandaan komt hoor. Als dat in orde is, nog wat proberen af te pingelen ;) en dan kopen die handel zou ik zeggen.
 
Hallo,

Tis wel een relatief kleine deuk, diameter +- 3cm, is van vorige eigennaar. Tis op linker deel iets onderaan van de tank. Mij stoort het niet..

NU ist beetje de knoop door hakken..

Groeten Jens B
 
En dan is de knoop doorgehakt ..

Ik koop hem.. Dinsdag eigenaar van Bandit 600 !

Bedankt voor reacties Groeten Jens B
 
Terug
Bovenaan Onderaan