Aankoop van een moto aan lage prijzen

marcsken

Rookie
21 dec 2005
11
0
leerbeek belgie
Moto's worden aan zeer lage prijzen aangeboden, heeft er iemand daar ervaring mee? Vb:Op autoscout kan men een moto kopen van het jaar 2005 aan 2600 euro . Intressant niet? *O*
 
dan vraag ik me altijd af wat er aan de hand is... oplichting, schade etc.


If it's to good to be true, it probably is ;)
 
Er zal dan toch wat aan de hand zijn met die motor (schade ,etc) B|
Zou er mee utkijken als ik jou was :)
Of ze moeten echt van hun overjarige modelen af , maar dan nog ,€2500 ??
Te goed om waar te zijn
 
Ja,het is een engelse motor en de afhandeling zou gaan met WWWS .WOLD WIDE SHIPPING COMPANY die de motor leverd .Ge stort 50% op die rekening dan heb je 10 dagen om de moto te keuren.
 
ik heb er eens gekeken maar wat je dan krijgt is een Honda CBR125R CBR125R
en die kost €2690 of een Honda ses 150 en die kost 2500
alle twee uit 2005
in aanschaf kosten die dingen al geen drol en dit zijn motoren hier uit nederland


:] :] :] :] :] :} :} :}
 
Ja,het is een engelse motor en de afhandeling zou gaan met WWWS .WOLD WIDE SHIPPING COMPANY die de motor leverd .Ge stort 50% op die rekening dan heb je 10 dagen om de moto te keuren.

als het met wwws gaat is het 100% veilig. zelf ook zat motoren in engeland van nigerianen gekocht. prima lui en ze leveren super snel!
 
Adviesprijs van de CBR125R is ~2900 Euri. Via import vanuit NL naar België met aftrek van BPM en een beetje onderhandelen kun je idd. Die 300 Euro misschien wel uitsparen. Dat lijkt me veiliger dan Ebay ed. Ik hoorde van een Zwiserse collega dat hij op deze manier 35% uitgespaard had op zijn NL-geimporteerede auto, en dat op de Zwitserse adviesprijs, die al veel lager is.
 
De moto die te koop staat is een cbr 1000cc repsol van 2005 . kijk is op WWW.autoscout.be er staan nog veel motos op aan een intressante prijs . :Y

is idd een intressante prijs voor een 1000rr.
ik zou maar snel contact opnemen voordat ie weg is!
en als je hem thuis hebt staan, ff de zoekfunctie gebruiken.
 
De moto die te koop staat is een cbr 1000cc repsol van 2005 . kijk is op WWW.autoscout.be er staan nog veel motos op aan een intressante prijs . :Y

Moet dit nou WEER hier, het lijkt mij dat inmiddels genoeg mensen je toverballon hebben door geprikt :Z . Een CBR1000RR Repsol kan nooit (lees NEVER NOOIT) voor €2500 aangeboden worden :W

En mocht het toch zo zijn, bied ik alvast €3000 op je nieuwe motor, maar ik vrees dat de kans groter is dat je veel loze beloften rijker bent en 2500 eutjes armer.
 
Van gisteren niet meer op de site van autoscout te zie maar ik heb hem wel afgeprint van de week en het gaat hier wel heel duidelijk over een cbr 1000 rr van 2005 repsol. :]
 
Van gisteren niet meer op de site van autoscout te zie maar ik heb hem wel afgeprint van de week en het gaat hier wel heel duidelijk over een cbr 1000 rr van 2005 repsol. :]

neem je ons nou in de maling of ben je echt zo stom? *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan