Aankoop van een moto aan lage prijzen

Moet dit nou WEER hier, het lijkt mij dat inmiddels genoeg mensen je toverballon hebben door geprikt :Z . Een CBR1000RR Repsol kan nooit (lees NEVER NOOIT) voor €2500 aangeboden worden :W

En mocht het toch zo zijn, bied ik alvast €3000 op je nieuwe motor, maar ik vrees dat de kans groter is dat je veel loze beloften rijker bent en 2500 eutjes armer.

Deze staat er nog wel _O- :+ . Een CBR1000RR (zwart voor € 2800 :X .
 
Deze staat er nog wel _O- :+ . Een CBR1000RR (zwart voor € 2800 :X .

Ik lach me toch iedere keer weer een ongeluk om dit soort dingen en misschien ook wel een beetje om de mensen die het serieus blijven nemen! _O-

@TS: Gezien je verdere posts in je eigen topic is het nog nie hemaal door gedrongen, maar het is dus onmogelijk een CBR1000RR voor die prijs te kopen, maar als je zo graag van €2500 af wilt, en er (net als bij die gasten) niks voor terug wilt krijgen, kan (en wil) ik je ook nog wel ff mijn rekeningnummer doorgeven via de mail ;) :+
 
deze is veel te duur hij is maar Gedeeltelijk gestroomlijnd hoor :X

Maar hij heeft wel een stuurhoofd, laterale koffers en een topcase _O-

Dat er mensen zijn die hier nog serieus over nadenken.. Sorry hoor, maar dan ben je dus echt DOM en dan verdien je het om 2800 euro over te maken naar Nigeria en er nooit meer wat van te horen :W
 
Waarom loop ik nou nooit tegen dit soort buitenkansjes aan?

Meteen doen, joh! Nigerianen hebben heel veel ervaring met handel via het internet :Y
 
Waarom loop ik nou nooit tegen dit soort buitenkansjes aan?

Meteen doen, joh! Nigerianen hebben heel veel ervaring met handel via het internet :Y

Echt wel, die man van die CBR1000RR had zo`n betrouwbaar handschrift in zijn e-mail staan dat ik em maar gekocht heb :P . Als het goed is heb ik hem met een paar weken binnen :P :+ _O- .
 
Snap niet dat er mensen zo dom zijn omdat nog steeds te geloven en er zijn al 50000 topics over word er wel moe van, maak een sticky aan met motor oplichters ofzo! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan