Aankoop zx-7r uit Duitsland

*René*

Die hard MF'er
28 jun 2006
737
0
Hallo,

Ik ga morgen kijken naar zx-7r in Duitsland nou heb ik een foto waar iets op het frame zit dat ik niet kan plaatsen...Weet iemand wat dit is ?

mvg Rene

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/418035/c598aaa54660a7665c0d6c9b0fdcde4b (40_24.jpg)​
 
Deuk denk ik als ik het zo zie. '(
Dat het zo lijkt kan ook komen door de lichtinval, vraag het gewoon zou ik zeggen anders ga je misschien voor niks!
 
Laatst bewerkt:
Zou kunnen, maar die zit niet over de knik/vouw in het frame, die zit eronder.


Ik heb nog met die man gebeld en het is sowieso geen deuk. Zo ziet het er ook niet uit, heb nog eens goed gekeken en lijkt een soort stikker ofzo...Morgen rij ik er heen en zullen we wel zien!

De motor trok me wel aangezien deze 25000 kilometer heeft gelopen en van eerste eigenaar. Als opties stalen remleidingen en deels gepolijste velgen en MRA ruitje. Verder geheel orgineel. Vraagprijs 2950 euro.

Ik zal morgen wel even laten weten hoe het is gegaan! Iig bedankt voor de reacties!
 
Vanmorgen wezen kijken en hij zag er nog netjes uit, wel wat krassen op de kappen maar dat laat ik wel spuiten. Motorisch verder prima, geen rare tikken etc. De motor heeft ook nieuwe kettingset.

Het plekje op het frame is gewoon een stikker die er zo af kan.

Uiteindelijk voor 2600 euro de deal gesloten volgende week dinsdag kan ik hem ophalen, krijg er nog een achterband (die er nu op zat was te kaal voor de keuring) en extra kontje bij.

Ben echt super blij !! *D
 
Vanmorgen wezen kijken en hij zag er nog netjes uit, wel wat krassen op de kappen maar dat laat ik wel spuiten. Motorisch verder prima, geen rare tikken etc. De motor heeft ook nieuwe kettingset.

Het plekje op het frame is gewoon een stikker die er zo af kan.

Uiteindelijk voor 2600 euro de deal gesloten volgende week dinsdag kan ik hem ophalen, krijg er nog een achterband (die er nu op zat was te kaal voor de keuring) en extra kontje bij.

Ben echt super blij !! *D


*O* *O* *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan