Aankoop ZX12R

:^

Te dikke vrouwens van 1.65m met een strak en net te kort truitje aan. :r

Geen truitje:
full
 
ja wie heeft er het lef gehad om een foto van mijn vrouw te plaatsen _O- _O- _O- als je die een beurt geeft dat is pas passie :}
 
ja wie heeft er het lef gehad om een foto van mijn vrouw te plaatsen _O- _O- _O- als je die een beurt geeft dat is pas passie :}




Tja, 't is maar net waar je van houdt............
full



Oh shit, excuses hoor. Dit is het ZX12R topic.
 
Laatst bewerkt:
:^

Te dikke vrouwens van 1.65m met een strak en net te kort truitje aan. :r

Dat klinkt eerder als de omschrijving van een TL1000R :r :+ :j


Er zijn ook grote mensen hoor, die moeten ook motoren hebben. Zeker als ze meer rijden dan rondjes klaverblad. :W

Een Pan of GS heb je niet voor t mooie, maar voor het goede sturen en praktisch nut, al vind ik een GS zeker mooi. Eigenzinniger dan een fzgsxr-rrs.

Zitten die kwibussen daar ineengedoken pijn te lijden op zo'n minibike in zuurstokkleuren. Voordat je in de bergen bent is de lol al voorbij als je geen kabouter bent :+ Daar lach je dan om.

En een echte vent is op een Pan/GS nog steeds een vent. Die heeft daar geen patserige sportfiets voor nodig. 8-) ;)
 
Dat klinkt eerder als de omschrijving van een TL1000R :r :+ :j


Er zijn ook grote mensen hoor, die moeten ook motoren hebben. Zeker als ze meer rijden dan rondjes klaverblad. :W

Een TLR is juist een grote fiets.
Zelf ben ik 1.82m en kan nog net niet beide voeten plat op de grond zetten. :)
Voor een Jap dus groot. :Y
 
Een TLR is juist een grote fiets.
Zelf ben ik 1.82m en kan nog net niet beide voeten plat op de grond zetten. :)
Voor een Jap dus groot. :Y

He jammer, ik hoopte dat je wat erger zou happen. :( :+

Ja groot bedoel ik vooral kniehoek mee. Dat opgevouwen zitten kan ik echt niet hebben. :N Ik heb nu een motor waar ik naar Frankrijk mee kan en daar fris afstap. Laatste keer terug toen ik nog wat sportiefs had heb ik vanaf Luxemburg met mn voeten van de steunen af gereden tot huis.

En no offense hoor, maar bij een TLR of een SRADje moet ik altijd denken aan van die negerinnenvrouwen zoals die ene die steeds gefotosjopt werd. ;)
 
Er staan in ieder geval voldoende 12jes te koop op sites als motoroccasion.nl, maar in mijn ogen is het moeilijk de fiets in de zwart-gouden kleurstelling te vinden bij particulieren.

Wat is de oorzaak van deze ontwikkeling?

Ik heb er zelf geen moeite mee om bij een dealer te kopen, maar ik zou het vervelend vinden als ik er een aantal honderden euro's op bespaar wanneer ik de aankoop bij een particulier doe.
 
Er staan in ieder geval voldoende 12jes te koop op sites als motoroccasion.nl, maar in mijn ogen is het moeilijk de fiets in de zwart-gouden kleurstelling te vinden bij particulieren.

Wat is de oorzaak van deze ontwikkeling?

Ik heb er zelf geen moeite mee om bij een dealer te kopen, maar ik zou het vervelend vinden als ik er een aantal honderden euro's op bespaar wanneer ik de aankoop bij een particulier doe.

Denk dat de zwart-gouden het meest populair is. Een van de mannen van het ZX12R topic verkoopt zijn zwart-gouden 12:
ZX-12R topic " Deel 3 "

Geloof dat ie ook op marktplaats staat:
≥ Motoren - Marktplaats.nl

(geinige url...)
 
In ieder geval hoef ik er niet meer bang voor te zijn bij een dealer meer geld uit te geven.
Een gelijkwaardig modelletje uit 2003 met 45 mille op de klok gaat er immers bij MVM voor 7500 euro uit.
 
In ieder geval hoef ik er niet meer bang voor te zijn bij een dealer meer geld uit te geven.
Een gelijkwaardig modelletje uit 2003 met 45 mille op de klok gaat er immers bij MVM voor 7500 euro uit.


We hebben niet over geld, maar over emotie. Oftewel, het niet-aanwezig zijn van enige vorm van emotie bij zo'n hok.
 
Dan kunnen er vast enkele emotievolle fietsen die mij zouden moeten passen qua motief hieronder worden opgesomd *D

Laat het suggereren beginnen, ik kan niet wachten op nog meer emotie binnen mijn budget dan kawasaki bied, maar sta wel open voor de mening van anderen
 
Dan kunnen er vast enkele emotievolle fietsen die mij zouden moeten passen qua motief hieronder worden opgesomd *D

Laat het suggereren beginnen, ik kan niet wachten op nog meer emotie binnen mijn budget dan kawasaki bied, maar sta wel open voor de mening van anderen


Da's mooi
Fuck a Duck, wat zijn er veel dit jaar. Ze schijten m'n hele erf onder.
Tijd voor botulisme!
 
Ik snap dat je de 12 prachtig vindt, maar ik denk dat je er een hele grote kans op dubbele teleurstelling mee kunt creëren.

Tegenvallend op het circuit. Te log en veel kans op brokken aan een je mooie motor (met duur frame etc)

Tegenvallend voor vakanties. (goede zit voor iets sportiefs, maar nog steeds niet echt lekker voor jullie en weinig bagageopties enzo)

Ik denk dat je positief verrast bent door hoe lekker je met een motor kunt raggen waar je weinig om geeft en die tegen een valletje kan (circuitfiets of een SM ofzo) en een proefrit op een Pan of BMW GS ofzo zal je ook positief verrassen, die dingen zijn goed en sturen licht en brengen je ver weg.
Ik ben er al 4 keer mee op vakantie geweest met de 12 en geen probleem met de zit houding als het feit de bagage!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan