Aankoopadvies sportmotor

Beetje late reactie misschien, maar mijn GSX750f komt te koop binnenkort :) Is dat iets voor je? Bj 1999, iets van 53k gelopen.
 
je bent lang dus een zx9r is wel wat voor je . Minder druk op de polsen 145 PK en betrouwbaar. Test op sportmotoren vooral de tweede versnelling .
 
ts heeft de groen/witte zx6r van 1995 gekocht.

Was mijn eerste motor en aangezien ik de ts goed ken hebben we een mooie deal kunnen maken voor beide.
 
Een update na een kleine 6000 kilometer. De ZX6R bevalt prima. Na aankoop heb ik meteen een olie+filter wissel gedaan en de remvloeistof ververst. Net terug van een motor vakantie waarbij ook door de Alpen gereden is zonder een centje pijn. Ook de zithouding bevalt prima, geen zere polsen of nek, al komt dat waarschijnlijk ook grotendeels door de meer relaxte zithouding van het 1995 model. Foto'tje van bovenop de Simplonpass in Zwitserland.
 

Bijlagen

  • 20180904_153822.jpg
    20180904_153822.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 19
Idd, wanneer je van pure uitputting van je motor dondert, terwijl de rest van de groep nog vrolijk rond rijdt, moet je het probleem mss niet bij de motor zoeken...
 
Ik ben regelmatig op tour geweest met een supersport, geen enkel probleem of ongemak.

Ben met RSV Mille, R1 en R6 allemaal op vakantie geweest.
Ook wel 2 weken lang weg, naar luxemburg, ardennen en weer terug naar de eiffel.

Geen centje pijn.

Maar als ik nu de z1000 van mn vriendin pak, heb ik na een uurtje al last van de handen, en neig ik direct naar mn r1.

Kortom het is gewoon heel persoonlijk. Proefrijden.


Heb ook nog nooit iemand gehoord die jaren tevreden was met zn eerste motor.
Ga eerst maar gewoon motorrijden, en dan leer je later wel wat bij je past.

Mijn broertje rijd al jaren op zijn eerste motor , een z750 uit 2005

Hij wil hem niet meer kwijt
 
-EDIT-
En, wat is het geworden

:cool:
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan