Aankooptip v.d. week 3.0 Waar spanrijders schroot aansmeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
dank uu dank uu.
btw mooie combi die gele s met ezs, is die niet van dave engbers zelf geweest?

dank u, dank u, ik heb hem idd van Dave Engbers zelf over genomen.

Als het zonnetje weer eens lekker gaat schijnen, zal ik eens een nieuwe foto maken, er zitten op de motor ondertussen wat meer zwarte onderdelen.
 
Welkom in het zijspan hoekje Ben.

Ik ben erg benieuwd hoe de combi er uit komt te zien. Ik heb al veel mooie dingen gezien van Enigma dus dat zal wel goed komen ;)
 
Hallo Ben, welkom op het forum, de ingrediënten voor jouw span heb ik al in je garage zien staan, dat gaat helemaal goed komen, lijkt me!
 
Welkom van Kaam! Idd mooie combi. Mooi Boxercup span van maken ofzo ;)
 
Als de koper hier nog niet bekend is wijs hem dan de weg naar deze MF rubriek. Kan hij/zij wat leren en kunnen wij weer iemand van fabeltastisch advies dienen.
 
Nu de BMW verkocht is, heb ik nog een hulpframe over om een zijspan aan een 2V BMW te zetten. Is van Bauhs, splinternieuw. Nooit een span aan gezeten. Past volgens mij aan de meeste 2V boxers. €175

Grtz Erik

Zo één, fotootje van internet geplukt.
subframes.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nee, het is precies de set op de foto. Ik heb hem destijds bij de Boxertoko gekocht met het idee om een bak aan de R100GS te hangen. Ik heb het frame er 1x aangezet om te passen.

Typeplaatje erop, nummer erin..

Erik
 
Denk dat het frame aan een een olde goldwing komt, die heeft nu een zijspan frame van een aangedreven zijspan
en de bak ligt voorlopig op de zolder
 
Volgens de plaatser van de advertentie het beste zijspan ooit gemaakt......

Maar waar laat je de bagage ! :? :? :?

Onderdelen motoren - overige merken - Motoren en Scooters - Speurders.nl


En heel iets anders: http://www.speurders.nl/overzicht/mooie-draaibank-148728168.html?user_id=5164832&sr_ab=0

"Dit zorgt niet alleen voor een betere weg ligging dan iedere andere zijspan" ... ik durf de uitdaging best aan te gaan op een slakkerweggetje.

wat een irritante manier van zoekwoorden plaatsen ook onder zijn advertentie...
 
Jaaa, maar deze beweegt wel mee van LINGS naar rechts hoor!!
 
Dat is een Toro.
In hoge snelheidsbochten zal hij in het voordeel zijn ten opzichte van een vast zijspan maar in korte haakse bochten ben je nergens met een schwenker/kantelend zijspan.
 
Laatst bewerkt:
Middelpuntvliedende krachten enzo.
Zeker in een lange snelwegbocht naar rechts zal deze combi in het voordeel zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan