Aankooptip v.d. week 3.0 Waar spanrijders schroot aansmeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou Mirrer nog de huidige eisen hebben staan? Waarom een RDW document dat niet bijgehouden wordt?
Er is maar één instantie die de wet voorschrijft. Daar kan je het ook prima terug vinden, hier
 
Zou Mirrer nog de huidige eisen hebben staan? Waarom een RDW document dat niet bijgehouden wordt?
Er is maar één instantie die de wet voorschrijft. Daar kan je het ook prima terug vinden, hier

Deze is wat specifieker. Er mogen twee dimlichten zitten op een motorfiets, maar op een zijspan alleen een stadslicht. Voor de rest ben ik vrij om te hobbyen (want mijn span is van 1996),mits ik mij aan de kleuren hou.

Hier kan ik wel wat mee. Dank je! :}
 
Afdrukken? Heb jij geen monnik om het over te schrijven?
Tegenwoordig lezen wij gewoon van het scherm. Dan kan je makkelijk zoeken en hoef je alleen hetgeen te lezen wat relevant is.
 
De monnik is er vandoor gegaan. Wilde niet voor een atheïst werken. B|

Maar waar 't mij om ging, ik heb een nogal vervelend familielid dat meent dat ze zich overal mee moet bemoeien. Ook als 't om mijn motoren e.d. gaat. Typetje zeikwijf dat altijd alles beter zal weten, en dat zal je weten ook!
Nou lijkt 't me een beste grap om op een familiefeestje als zij weer eens begint te blèren dat hele pakket onder d'r neus te leggen, en bij elke vraag en/of opmerking alleen maar op dat boekwerk te wijzen.

Hmmmm, soms hè...... })
 
absoluut een super deal.

is trouwens geen 1000 cc, maar een GL1200. bijzonder mooie basis als je ergens mee wilt gaan beginnen
 
Ik vind die rooie ook best aan de prijs, daarbij ziet die blauwe er nog eens tof uit (persoonlijk) Net die extra koplampen er effe af rukken (en die treeplank wellicht wat verkleinen)
 
Laatst bewerkt:
Die blauwe staat al een eeuwigheid te koop. Ik vraag me ook af wie zoiets koopt. Volgens mij zijn ouwe lullen de doelgroep. Maar wij maken alles zelf.
 
Da's een leuk MZtje...maar ik ga zelf al iets te koop aanbieden 8-) ..
Ik besluit mijn BMW R100 uit 1979 te verkopen, L4E op kenteken, maar zonder bak wel met frame(Ural) met Smart velg, normale (Ate) voorvork met 4 zuiger Brembo's op aangepaste brackets,Honda 16" Comstar voorwiel, klein 15"spaakwiel achter, geen zadel.
Een opknapper dus of voor onderdelen of zo rijden dan wel ff laadcircuit in orde maken.
Foto's binnenkort op Speurders/Marktplaats of op aanvraag.
Prijs idee 1000 euro.
En waarom? Binnenkort een Honda NTV met zijspan :]
 
Jammer Rob zo'n R100 kun je toch nog een leuke combi van maken maja laat dat Jan dan maar doen, die maakt er wel wat van.
 
Ik heb er 3 jaar mee gereden en plezier mee gehad,Toon.
Maar om em technisch beter te maken zoals ik em minimaal wil gaat er meer geld en tijd in zitten en ik heb meer projekten op wielen 8-) .
En er is ook al koop afspraak dus komt allemaal goed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan