Aankooptip v.d. week 3.0 Waar spanrijders schroot aansmeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Da's een leuk MZtje...maar ik ga zelf al iets te koop aanbieden 8-) ..
Ik besluit mijn BMW R100 uit 1979 te verkopen, L4E op kenteken, maar zonder bak wel met frame(Ural) met Smart velg, normale (Ate) voorvork met 4 zuiger Brembo's op aangepaste brackets,Honda 16" Comstar voorwiel, klein 15"spaakwiel achter, geen zadel.
Een opknapper dus of voor onderdelen of zo rijden dan wel ff laadcircuit in orde maken.
Foto's binnenkort op Speurders/Marktplaats of op aanvraag.
Prijs idee 1000 euro.
En waarom? Binnenkort een Honda NTV met zijspan :]
Da's ook geen geld. Je koopt nauwelijks een blok en kenteken/frame voor dat geld. Het is dat ik geen plek meer heb, en tijdgebrek, dat helpt ook niet.
 
Dan gebruik je niet de goede argumenten.
Ga er mee dreigen dat je anders iedere avond voor de televisie voetbal gaat kijken ofzo. Dat helpt bij mij altijd.
 
Ach die BMW was ook niet perfect en ik weet ook waar die nu heen gaat en die gun ik het meer dan een handelaar ofzo..
Nu istie ook sneller weg zonder dat ik allerlei zeurders op mail,telefoon of langs krijg.
Kan ik weer snel met de NTV en de vrouw in het bakkie op weg, want die wil dat graag :] ..
Ze vind het zelfs beetje jammer dattie weg gaat, maar het bakkie blijft..
 
Volgens mij valt het met mijn fysieke leeftijd nog wel mee, gemiddeld gezien schaar ik me nog altijd bij de onderste helft denk ik altijd...

je hoeft ook niet perse alles zelf meegemaakt te hebben om er van af te weten?
 
Dat is wel heel erg scherp voor de zondagochtend...

Zeker net terug van vakantie?;)
 
Laatst bewerkt:
The Back Bull, VP = 3900 euro

full


Triumph Sprint RS 955i (2002) met squier bak RS1
Aangezien onze plannen om naar Frankrijk te emigreren steeds concreter worden, ben ik genoodzaakt om de Black Bull van de hand te doen. Bij deze staat hij dus vanaf nu TE KOOP. Voor de forum leden/kenners wil ik hem eerst hier aanbieden alvorens hem op 2dehands te plaatsen.
 
Naar Frankrijk?? Weet je dat wel zeker? Het franse bier is niet te zuipen man!

Maar alle gekheid op een stokje:
Mooie plannen, wel heel zuur dat je daar je mooie Trumpet combi voor moet wegdoen.
 
Idd bier niet te zuipen maar de wijn daar en tegen, zeker in de Bourgogne streek meer bepaald Regionaal natuurpark de Morvan. Jupiler zal steeds voorradig zijn.
Het is een droom die eindelijk eens moet waargemaakt worden.
Alles gaat voorlopig de deur uit aangezien er 1 tot 1.5 jaar verbouwingen staan aan te komen. Dus nog weinig tijd om te zijspannen. Hoe en wat volgt later, iig zullen vooral motorrijders steeds welkom zijn.
 
Idd bier niet te zuipen maar de wijn daar en tegen, zeker in de Bourgogne streek meer bepaald Regionaal natuurpark de Morvan. Jupiler zal steeds voorradig zijn.
Het is een droom die eindelijk eens moet waargemaakt worden.
Alles gaat voorlopig de deur uit aangezien er 1 tot 1.5 jaar verbouwingen staan aan te komen. Dus nog weinig tijd om te zijspannen. Hoe en wat volgt later, iig zullen vooral motorrijders steeds welkom zijn.

waar zit je in de morvan? een oom en tante van mij wonen in Moux, mijn ouders hebben in datzelfde dorpje een vakantiewoninkje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan