aankopen engeland :britse pond

shit, de pond gaat steeds omhoog! 1,16 nu... als er nog een dip komt, bestel ik zeker een paar onderdelen!
 
shit, de pond gaat steeds omhoog! 1,16 nu... als er nog een dip komt, bestel ik zeker een paar onderdelen!


1,16 is nog steeds goedkoop, ik weet niet waarop je zit te wachten, maar je kunt op deze manier wel eeuwig blijven wachten! :$

volgens mijn eerder geplaatste link kost de pond nog steeds 1,12
 
Laatst bewerkt:
ik ben ondertussen alweer een maandje aan het wachten op m'n helm..hij is ergens in nederland, en komt uit engeland
maar waar hij nu precies is :?
 
Dat interesseert me dan weer geen fuck. De optie, ik ben wel blij met je opmerking hoor :W

Dan is het goed.... :W

De optie is op zich wel handig, je hoeft nu niet elke keer op de garmin te kijken... De tekst wordt redelijk duidelijk verteld... :Y Maar zonder TTS is het uiteraard ook goed te doen.
 
Laatst bewerkt:
Dan is het goed.... :W

De optie is op zich wel handig, je hoeft nu niet elke keer op de garmin te kijken... De tekst wordt redelijk duidelijk verteld... :Y Maar zonder TTS is het uiteraard ook goed te doen.
Ach, ik zit vooral in de bergen en die ene keer per dag in een stadje red ik wel zonder TTS. Ik twijfel sowieso nog sterk tussen navigeren op de (komende) HTC Touch HD en een navi aanschaffen. Ik vermoed dat de eerste optie voor mij ook wel voldoet :)
 
HTC navi is kut.(op mijn TYTN II) Slooooooom :+

Moet je de QuickGPS ook gebruiken, dan gaat het stukken sneller! :Y

Verder helpt het ook wel als je niet midden op straat tussen de gebouwen staat maar bijvoorbeeld in de auto zit.
 
Laatst bewerkt:
Week geleden besteld bij racevisors.co.uk vandaag binnen:



Wat zit erin:




Vizier, pinlock + hoes voor vizier, voor een kleine €70

Ben meer dan tevreden :)
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Waneer heb je die (precies) besteld? Ik heb de 5e een bestelling gedaan bij racevisors.co.uk, maar tot nu toe nog niks ontvangen... '(

De 6e, gelijk betaald met credit card. Vandaag binnen gekregen, dus heeft er 8 dagen over gedaan.

Denk dat het bij jouw in de betaling zit dan ofzo?
 
De 6e, gelijk betaald met credit card. Vandaag binnen gekregen, dus heeft er 8 dagen over gedaan.

Denk dat het bij jouw in de betaling zit dan ofzo?

:N Ik heb gelijk met paypal betaald, dat is (meestal) net zo snel als een creditcard. Ik had wel een bestelling van meerdere dingen, mischien ligt het daar aan. Was het bij jou pakketpost of via de brievenbus?
 
:N Ik heb gelijk met paypal betaald, dat is (meestal) net zo snel als een creditcard. Ik had wel een bestelling van meerdere dingen, mischien ligt het daar aan. Was het bij jou pakketpost of via de brievenbus?

Pakket, had dus alleen vizier en pinlock, kreeg dat hoesje er gratis bij, paste allemaal in 1 envelop. Hoe kon jij trouwens met paypal betalen... Zag het wel staan maar werkte niet zoals normaal, vandaar gelijk creditcard gepakt.

Naja zal vast wel binnenkort komen :)
 
WHOOEEHOEE yessssssss

mn compleet nieuwe uitlaat uit the UK is binnen. *O* *O* *O* *O*


straks even ophalen en dan kan ik eerdaags die rotte gaten kaas ( collector is doorgerot ) uitlaat eronderuit halen.
 
sjezus! extreem mooi ding!

maar goed, 1 pond = 1,07 euro, gaat weer omlaag!!!
 
Laatst bewerkt:
HTC navi is kut.(op mijn TYTN II) Slooooooom :+

[OFF TOPIC EN OFF FORUM MODUS AAN]

Dat komt omdat HTC in die telefoon de 3D chip niet geactiveerd heeft |( (wat wel zo zou moeten zijn). Maar ondertussen heeft "de community" daar een oplossing voor gevonden zie www.xda-devlopers.com voor meer info. En kijk dan bij rom development, is niet voor totale computer noobs trouwens O-)

[OFF TOPIC EN OFF FORUM MODUS UIT]
 
Terug
Bovenaan Onderaan