aanmelden nooit meer nodig,... waarom?

-BRUM-

Die hard MF'er
23 jun 2005
326
0
Havelte
Hallow :W
nieuwe vraag... als ik uitloggen doe, welke van de lijst moet ik dan doen?



Uitloggen
Waar wil je jezelf uitloggen?
Deze sessie
Alle sessies behalve deze
Alle sessies
Alle sessies en meteen een nieuw wachtwoord ontvangen






©2001-2005 Motor-Forum



kvoel me best dom :?
 
Laatst bewerkt:
Jeps, bovenin even op uitloggen klikken en klaar ;)
Oh ja, en je PC niet je wachtwoord op laten slaan :P
 
ow.... dus hij logt niet automatisch uit... dom eigenlijk om daar van uit te gaan... dank u! :}
 
Hallow :W
ik ben nog erg nieuw hiero, maar hoe komt het dat ik me nooit hoef aan te melden met gebruikersnaam en ww, als ik de site open?? ben ik niet erg blij mee want k heb nogal een klierderig broertje...
is het mogelijk dat in te stellen??

:? :?

Volgens mij moet je dan een IMG-File naar je broertje uploaden waar wat minder kliederig inzit. 't schijnt dat je dat nooit helmaal uit mag zetten omdat je voor brood smeren, barbequen en kip eten enzo tóch een beetje kliederig moet zijn. het hangt ook nog een beetje van de softwareversie van je broertje af. Vóórdat je je broertje over reset gooit moet je de oude img-file verwijderen..
 
:? :?

Volgens mij moet je dan een IMG-File naar je broertje uploaden waar wat minder kliederig inzit. 't schijnt dat je dat nooit helmaal uit mag zetten omdat je voor brood smeren, barbequen en kip eten enzo tóch een beetje kliederig moet zijn. het hangt ook nog een beetje van de softwareversie van je broertje af. Vóórdat je je broertje over reset gooit moet je de oude img-file verwijderen..
je ziet een R over het hoofd prudser :9
 
best leuk zo'n forum...

volgens mij word ik verslaaft aan het bennen

eeh

ben ik verslaafd aan het worden

:?

*O* *O* *O*
 
Valt niet echt op als je je beginpost wijzigt maar goed :)

Hallow :W
nieuwe vraag... als ik uitloggen doe, welke van de lijst moet ik dan doen?



Uitloggen
Waar wil je jezelf uitloggen?
Deze sessie
Alle sessies behalve deze
Alle sessies
Alle sessies en meteen een nieuw wachtwoord ontvangen
Alle sessies en meteen een ban ontvangen
De laatste O-)
 
Ik weet al wat jouw volgend topic gaat worden ... B|

"zoekfunctie .... wat is dat?"
 
Hallow :W
nieuwe vraag... als ik uitloggen doe, welke van de lijst moet ik dan doen?

Uitloggen
Waar wil je jezelf uitloggen?
Deze sessie
Alle sessies behalve deze
Alle sessies
Alle sessies en meteen een nieuw wachtwoord ontvangen

kvoel me best dom :?
1 = alleen op je pc uitloggen waar je op dat moment zit (in geval van je broertje)
2 = op alle pc's uitloggen waar je ingelogd bent behale op de pc waar je zit (mocht je ergens vergeten zijn uit te loggen)
3 = overal uitloggen waar je ingelogd bent (combinatie van de bovenste 2)
4 = overal uitloggen waar je ingelogd bent en een nieuw password ontvangen (zie 3 maar dan met een nieuw password. Kan handig zijn mocht je denken dat iemand anders je password weet of dat hij op een pc opgeslagen is)

En, helpt dat? :)
 
1 = alleen op je pc uitloggen waar je op dat moment zit (in geval van je broertje)
2 = op alle pc's uitloggen waar je ingelogd bent behale op de pc waar je zit (mocht je ergens vergeten zijn uit te loggen)
3 = overal uitloggen waar je ingelogd bent (combinatie van de bovenste 2)
4 = overal uitloggen waar je ingelogd bent en een nieuw password ontvangen (zie 3 maar dan met een nieuw password. Kan handig zijn mocht je denken dat iemand anders je password weet of dat hij op een pc opgeslagen is)

En, helpt dat? :)

:} :} :} :}

eindelijk iemand die me n serieus antwoord geeft! dank u en tot spreekens!
:W
 
Da's een hele mooie omgeving waar je veel van je, al dan niet vrije, tijd in kan stoppen zonder last te hebben van andere levende wezens in je nabijheid :P

zou het liever zo omschrijven; "waar je eigenlijk alleen maar last hebt van eventueel aanwezige levende wezens in je nabijheid"

de kat en de hond meegerekend
 
Terug
Bovenaan Onderaan