aanpassen Honda SP1

vtr_Johan

Rookie
7 mei 2002
3
0
Ik kan van iemand een SP1 overnemen. Een leuke machine alleen vergeleken met m'n huidige Firestorm staan de clip ons veel te laag. Ben bijna 2 meter en wil ook naar Franrijk met de bike zonder gebroken rug.

Weet iemand of er vervangings clip ons bestaan of op een andere manier aan te passen zijn. Dit is namelijk wel belangrijk of ik de machine wel/ niet koop.

Johan
 
Ik kan van iemand een SP1 overnemen. Een leuke machine alleen vergeleken met m'n huidige Firestorm staan de clip ons veel te laag. Ben bijna 2 meter en wil ook naar Franrijk met de bike zonder gebroken rug.

Weet iemand of er vervangings clip ons bestaan of op een andere manier aan te passen zijn. Dit is namelijk wel belangrijk of ik de machine wel/ niet koop.

Johan
Ik heb ooit een topic gelezen hier.
Dat een gast van 2.04 m op een VTR SP1 pastte.
 
Je moet met het aanpassen van je clip-ons rekening houden met het kuipruitje en de topkuip, die zitten al snel in de weg.
Ik heb wel eens van de term 'superbike-stuur' gehoord en volgens mij zitten die iets hoger.

Misschien is het mogelijk iets zelf te maken/te verbouwen?
 
Misschien denk ik krom/dom/stom maar als je lang bent, heb je dan ook niet langere armen zodat de verhouding gelijk blijft en je dus niet meer voorover zit dan iemand die wat kleiner is?
 
Ik mag dan wel langere armen hebben maar het gaat om de houding. Vooral de polsen

Louis heeft Superbike sturen maar vind dit totaal geen gezicht. Een hele verre vriend van vroeger is CNC frezer. Maar 's effe m'n kop laten zien. Moet weer verder werken van de baas, wie heeft gvd ooit overwerken uitgevonden.
 
[me]Skoezie is totally in love... Zucht... :)
[/me]


18.jpg
 
Pas jij met je twee meter op een SP1?
Ik ben 1,86 maar als ik op dat ding zit zie ik de koplamp en de cockpit niet.
 
Moet je je eens omdraaien Soesoeki, scheelt een hoop tijdens het rijden.

Die hogere clip ons van LSL is precies wat ik zoek, ga daar maar eens verder achteraaan.
 
Dat van soeksoeki is gelul ik ben 1.87m en weeg 95kg en zit prima op mijn SP1 een perfecte motor over een paar maanden een nieuwe SP2 en ben zeer tevreden over mijn SP1 wereld motor.
 
Ik ben 1.94 en kan m'n benen niet kwijt. Zijn namelijk vrij lang naar verhouding. (als ik een vrouw was, was ik zeker en vast fotomodel :P )

Probeer eens een RSV Mille. Of wil je de rest van je leven Honda blijven rijden? ;)
 
Ik heb ff snel gemeten, ben 1m92 en kan prima zitten op een SPéén. Alleen het aflezen van de tellers is soms moeilijk, maarjah je kan niet alles perfect hebben. Al zit Honda er niet ver naast. *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan