Wie kan /wil mij verder helpen bij het aanpassen / inkorten van de kabelboom, ik wil deze gebruiken op een crossbuggy en heb daarom alleen maar het gedeelte nodig tbv het starten en al het overige wil ik graag verwijderen omdat dit allen maar storingsgevoelig kan zijn met al het water. Of heeft iemand eenreeds ingekorte kabelboom te koop
Ik heb tot nu toe nog niets verwijderd ik wil eerst proberen om het bougies aan het vonken te krijgen (ik heb geen voorzijde kabelboom)
Wat ik allemaal heb aangesloten De (cijfers) zijn conform stroomschema YZF-R6-2001 for Eur
De standaard aansluitingen die ik heb aangesloten op / aan de kabelboom
- (4-3) 3x witte draad blok / gelijkrichter aangesloten
- accu geplaatst 1x aarde 1x startrelais
-(12) throttle pos. sensor aangesloten op kabelboom
-(13) pickup coil aangesloten op kabelboom
-(30) neutral switch -> licht blauwe draadje aangesloten op blok ( aan de achterzijde op een pinnetje)
-(33) oil level switch -> witte draad aangesloten op kabelboom (er zit olie op het blok)
Aangepaste aansluitingen
-(1) mainswitch -> de rode en bruin/blauwe draad aangesloten op schakelaar
-(10) stekker zijstandaardschakelaar doorverbonden
- (37) engine stop switch ->rood/wit en rood/zwart -> doorverbonden -> wanneer de (1) hoofdsch. aanzet gaat de benzinepomp draaien.
- (38) start switch 2 x zwarte draad voorzien van drukknop schakelaar _> wanneer ik indruk gaat de startmotor rond.
- (43) clutch switch -> zwart/geel en blauw/geel met elkaar doorverbonden.
- (3) gelijkrichter voorzien van extra aarde draad
Zoals ik al zij de starmotor gaat we rond maar ik heb nog steeds geen vonk, ik heb zelf het idee dat de kabels bij hoofdschakelaar (1) als voorbeeld de blauwe draad gaat naar de het meter assembly (20) die weer in verbinding staat met CDI kast zie daar geel/zwart ?? spanning moet hebben ??
Zo heb ik op één van de polen van de clutch switch spanning gezet en nu schakeld de starrelais niet meer in ??????
Kun je mij verder helpen ??? of weet je nog iemand
Groet Rudie
Ik heb tot nu toe nog niets verwijderd ik wil eerst proberen om het bougies aan het vonken te krijgen (ik heb geen voorzijde kabelboom)
Wat ik allemaal heb aangesloten De (cijfers) zijn conform stroomschema YZF-R6-2001 for Eur
De standaard aansluitingen die ik heb aangesloten op / aan de kabelboom
- (4-3) 3x witte draad blok / gelijkrichter aangesloten
- accu geplaatst 1x aarde 1x startrelais
-(12) throttle pos. sensor aangesloten op kabelboom
-(13) pickup coil aangesloten op kabelboom
-(30) neutral switch -> licht blauwe draadje aangesloten op blok ( aan de achterzijde op een pinnetje)
-(33) oil level switch -> witte draad aangesloten op kabelboom (er zit olie op het blok)
Aangepaste aansluitingen
-(1) mainswitch -> de rode en bruin/blauwe draad aangesloten op schakelaar
-(10) stekker zijstandaardschakelaar doorverbonden
- (37) engine stop switch ->rood/wit en rood/zwart -> doorverbonden -> wanneer de (1) hoofdsch. aanzet gaat de benzinepomp draaien.
- (38) start switch 2 x zwarte draad voorzien van drukknop schakelaar _> wanneer ik indruk gaat de startmotor rond.
- (43) clutch switch -> zwart/geel en blauw/geel met elkaar doorverbonden.
- (3) gelijkrichter voorzien van extra aarde draad
Zoals ik al zij de starmotor gaat we rond maar ik heb nog steeds geen vonk, ik heb zelf het idee dat de kabels bij hoofdschakelaar (1) als voorbeeld de blauwe draad gaat naar de het meter assembly (20) die weer in verbinding staat met CDI kast zie daar geel/zwart ?? spanning moet hebben ??
Zo heb ik op één van de polen van de clutch switch spanning gezet en nu schakeld de starrelais niet meer in ??????
Kun je mij verder helpen ??? of weet je nog iemand
Groet Rudie