Aanpassen motor laarzen dmv een ander kleurtje

Michael150

MF'er
30 jun 2020
83
78
Zoetermeer
Klinkt misschien een wat vaag. Maar...

Maar ik heb een paar TCX EVO GTX Laarzen die ik eigenlijk een beetje saai vind, maar wel echt enorm fijn om te dragen. Nou heb ik wel eens gezien dat sommige mensen wel eens sneakers in de “verf” zetten en vroeg me af of iemand dit al wel eens op een motor laars/schoen heeft geprobeerd. En welke verf er nodig is.

Ik zat te denken om de textiele elementen in hi-vis yellow te doen (of juist net anders om) en gaat dit überhaupt wel op zwart?

iemand nog tips/tricks? Of is t onbegonnen werk?

Het gaat om deze laars
134FFDA1-B7C5-4F1F-843D-E3FBF6665567.jpeg
 
Het zal er al vanaf hangen of je het leer of het textiel deel wil kleuren,want daar ga je een andere verfsoort voor nodig hebben.
Fluo kleuren dekken over het algemeen zeer slecht,daar moet je waarschijnlijk eerst een witte ondergrond voor maken.
 
Niet 100% netjes gedaan haha, maar ik ben toch wel tevreden met het resultaat!
Moest wel zelf de juiste kleur mengen want hi-vis/fluo geel textiel verf is moeilijk te krijgen. Helemaal in de specifieke hi-vis kleur die je bij motor rijders ziet. Dus het werd eerst een basislaag wit over de zwarte textiele delen en daarna het mengen van geel met enkele druppeltjes groen er in. 2 lagen verf en dit is het resultaat :t

E7994D3A-C360-42D7-BD37-96341DD24DCB.jpegD6EE770F-A871-41F6-B1F0-9135D6CD5C44.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan