Aanpassing config forums

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.946
4.192
De Betuwe
Mensen,

Het standaard aantal dagen van alle forums staat nu op 10 dagen in plaats van 5.

Lijkt me wat praktischer.
 
Goed idee, nog mooier zou natuurlijk zijn (hint, hint ;) ) als je het in je instellingen kon wijzigen. :)
 
We kunnen natuurlijk altijd nieuwe forumsoftware installen als je dat wil hoor rev. :)
 
We kunnen natuurlijk altijd nieuwe forumsoftware installen als je dat wil hoor rev. :)
Nee laat maar, hebben nu al genoeg moeite hierin geinvesteerd, ik zie het best goed komen met dit forum. Helemaal als Niels ook nog ff wat meewerkt.
 
Nee laat maar, hebben nu al genoeg moeite hierin geinvesteerd, ik zie het best goed komen met dit forum. Helemaal als Niels ook nog ff wat meewerkt.

Da\'s waar ik voor vrees.. Niels code zijn eige forum naar zijn eigen inzicht .. bugs zal ie er wel uithalen, maar features en dergelijke (private messaging e.d.) daar kunnen we naar fluiten denk\'k.
Misschien dus toch handig om nieuwe software achter de hand te houden mocht deze er ooit komen (ala topix die code naar wat got nodig heeft maar dan echt coden)
 
Terug
Bovenaan Onderaan