net maar weer een keer ingevuld, nu voor de 3e keer, kijken of ik nu wel een bevestiging krijg. Zie dat het wel als sidebike op de kaart staat, maar wel als L3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik vond vanmorgen een mailtje in de post van een stille meelezer die dankzij dit topic een L4e binnen gekregen heeft.
WE ZIJN NIET ALLEEN!!
[afbeelding]
Something is out-there!!! They are watching us!!
Toch mooi
Leuke link naar leuk artikel:
Ride and Read! NEWS by Madness Photography - Onno "Berserk" Wieringa: Zijspankeuring! Klaarmaken voor de keuring Deel 1
Ride and Read! NEWS by Madness Photography - Onno "Berserk" Wieringa: Zijspancombinatie naar de RDW Keuring!
Wat een eer BSC word als eerste genoemd als zijspanbouwer Te veel eer uiteraard.
Ride and Read! NEWS by Madness Photography - Onno "Berserk" Wieringa: De Zijspan Wetgeving is veranderd. Wat nu?!
Edit: het is alfabetisch
Maar toch
Artikel 6.3
1. Bij wijziging in de constructie van een voertuig waardoor de onderstaande voertuiggegevens wijzigen, en na deze wijziging niet meer overeenstemmen met het kentekenregister, moet het voertuig voldoen aan de in bijlage IV voor het betrokken voertuig opgenomen eisen voor zover die eisen verband houden met de aangebrachte wijziging, respectievelijk aan de in artikel 3.7, eerste lid, of bijlage IIIB bij deze regeling voor het betrokken voertuig opgenomen eisen voor zover die eisen verband houden met een in het kader van een erkenning GWC als bedoeld in de Regeling aanpassing voertuigen aangebrachte wijziging;
a. het aantal assen;
b. het aantal wielen;
c. de wielbasis van voertuigen met kettingaandrijving, met uitzondering van bromfietsen, indien deze meer dan 60 mm afwijkt van de in het kentekenregister geregistreerde oorspronkelijke waarde en van overige voertuigen, met uitzondering van bromfietsen, indien deze meer dan 2% afwijkt van de in het kentekenregister geregistreerde oorspronkelijke waarde;
Ja er staat duidelijk 4 en ook het door mij opgegeven gewicht is aangepast.
Ik dacht ik vraag het gewoon en zie wel wat er van komt.
Misschien is het afhankelijk van de ambtenaar die de gegevens invert.
Dat wil volgens mij zeggen dat tijdens 'n controle de gemeten wielbasis binnen de toegestane marges moet vallen. En anders had je moeten laten herkeuren, in plaats van het online formulier.In normaal nederlands:
Een kettingfiets mag zes centimeter langer of korter worden. Een kardanfiets mag 2% afwijken. Aangezien de wielbasis rond de 150cm ligt komt dat neer op drie centimeter. Dat is ook ongeveer de verstelmaat van de schommel van oude BMWś
http://wetten.overheid.nl/BWBR0025798/Hoofdstuk6/2/Artikel63/geldigheidsdatum_10-01-2015