Aanpassing kenteken voor zijspannen

Dit is een forum he, dan moet je over dat onderwerp kunnen praten/discussieren.
Dan moet je er een sticky topic van maken wat na de OP op slot gaat.

Maar ben het wel met Slijptol eens.

Wat Dropje zegt ook allemaal waar. Veel haken en ogen, maar vooral profiteren nu.
 
Zou er iemand van de RDW hier ingelogd zijn en zich helemaal de klere zitten te lachen om al onze commentaren achter z'n burootje ?

laughing-at-computer.jpg
 
ik heb er eentje van mij gedaan (bij wijze van proef) en die is digitaal nu een L4.
Binnenkort nog 1 of 2 andere kentekens doen denk ik.
 
De BMW staat op L4e. Ook had ik het aantal zitplaatsen (4) opgegeven en het ledig gewicht.
Is ook keurig overgenomen *O*
 
En zijn die zitplaatsen op ovi zichtbaar?

Bij de Harlie heb ik ook 4 zitplaatsen doorgegeven, maar staat nog op 0
 
Zie Zo, mijn span is nu ook voorzien van een L4e kenteken.
En inderdaad, bij mij zijn er ook geen verdere gegevens angepast, gewicht, aantal zitplaatsen enz.
Ook hier hebben we het over een Harley, misschien vandaar?... :+
Verlopig laat ik dat maar zo want deze gegevens waren al niet bekend bij de Rdw.
Dus alles is lekker snel gegaan, maandag avond gegevens achtergelaten bij de Rdw en nu de kaart al binnen.
klasse van de Rdw
 
mmm, zou ik mijn (L4) span er nog een keer door heen kunnen janken bij het RDW en dan als zitplaatsen aantal '4' op kunnen geven ? O-)
 
Goeie vraag, ga ik ff proberen want nu heb ik 0 zitplaatsen, hij heeft 0 km als topsnelheid en dat klopt, want volgens het RDW heeft hij ook geen wielen.....
 
En zijn die zitplaatsen op ovi zichtbaar?

Bij de Harlie heb ik ook 4 zitplaatsen doorgegeven, maar staat nog op 0


Ja er staat duidelijk 4 en ook het door mij opgegeven gewicht is aangepast.
Ik dacht ik vraag het gewoon en zie wel wat er van komt.
Misschien is het afhankelijk van de ambtenaar die de gegevens invert.
 
De mijne is nu ook l4 met 0 wielen en 0,zitplaatsen en 0 km/u...

Het zal allemaal wel...
 
Mijn Goldwing heb ik ook L4 op kenteken(zondag of maandag aangevraagd en woensdag pasje binnen) en heb ook het aantal zitplaatsen vermeld (evenals breedte enzovoorts) maar dat is allemaal niet aangepast alleen een pasje met L4 en de site geeft aan 0 wielen 0 zitplaatsen enzovoorts.

Er staat L4 op en de rest zoeken ze maar lekker uit bij de RDW. Komt er zo'n brief met verzoek tot meer informatie dan krijgen ze die wel.

Ben nu alleen aan het twijfelen of ik voor de V-Rod ook alvast aanvraag (zijspan ligt al klaar alleen nog geen tijd om hem aan te bouwen)
 
Laatst bewerkt:
Als je die Vrod zeker gaat ombouwen zou ik het doen. Na de administratieve omzetting gaat het je zeker meer kosten. Mocht je ooit nog eens naar L3 willen is een frame met kenteken goedkoper als een Lelijkstadkeuring.
 
Enige wat ik doe is het gewicht aan laten passen zodra de andere bak er aan zit. Zitplaatsen probeer ik ook. Wil gewoon de gegevens kloppend hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan