aanpassing motor na onderbeen amputatie

phelsuma

Rookie
16 mei 2004
2
0
Amsterdam
Beste collega motorrijders,

Na een onderbeen amputatie (rechterbeen) wil ik z.s.m. weer gaan rijden op mijn inmiddels weer gerepareerde K1200RS.

Heeft onder jullie iemand ervaring met:

Procedure CBR
Rijden met onderbeenprotese
Eventuele aanpassingen op de K1200RS

Alvast bedankt voor jullie bijdragen.

M.v.g.

Johan

:^

Ik heb ooit ergens in een PB of Superbike magazine een artikel gelezen over een kereld die zijn linkerarm kwijt geraakt tijdens een werkongeval en zijn R1 zo had aangepast dat hij gewoon terug circuitdagen en al reed :} :} (remmen en koppelen met rechterhand)

Heel veel respect voor je doorzettingsvermogen :} :}

Kan je niet verder helpen maar in ieder geval heb ik een berg respect voor je :}

Mooie beestjes trouwens die phelsuma's (daggekko's)

Volgens mij is dr hier iemand die ook zoiets heeft gehad.
Hij had zijn Hayabusa-zijspan aangepast en rijd ook weer vrolijk rond :}
Ik weet zo niet wie het was.
Veel succes verder :}

Gevonden!!
Het is powersl@ve.
Gebruik de zoekfunctie eens en tik dan hayabusa zijspan in.
Hij heeft z'n motor te koop staan in een topic.

Alleen hoef je bij een amputatie onder de knie niet perse zijspan te rijden, solo mag dan nog, amputatie boven de knie = bye bye solo

Zn aanpassing is wel interessant, achterrem op plek koppeling en koppeling nu op de linkse duim.

Alleen hoef je bij een amputatie onder de knie niet perse zijspan te rijden, solo mag dan nog, amputatie boven de knie = bye bye solo

Zn aanpassing is wel interessant, achterrem op plek koppeling en koppeling nu op de linkse duim.

[me]Deadeye is maatje van Powersl@ve...je vangt hier en daar es wat op dan ;) [/me]

hmmpff...quote ipv edit gedaan :(

Misschien heb je hier wat aan, is een goeie vriend van me:

Klikkerdeklik

Hij heeft zijn motor aangepast, laten keuren, opnieuw rijexamen moeten doen, later zelfs racelicentie gehaald en zit nu alweer 5 jaar op het circuit!

Terug
Bovenaan Onderaan