Aanpassing reactiemogelijkheid Te koop: Motoren forum

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.948
4.195
De Betuwe
Beste MFers,

Naar aanleiding van verschillende verzoeken is het TKM forum verder aangepast.

Vanaf heden worden standaard alleen de advertenties van Mfers getoond. Je moet zelf aangeven of je ook particuliere en/of zakelijke advertenties wilt zien. Dit geldt ook voor niet ingelogde bezoekers.
Als je zelf al een andere keuze hebt gemaakt dan blijft die keuze ongewijzigd.

Ook hebben we de manier van het tonen van de advertentie aangepast. Voorheen ging je naar Motorshopper als je op een advertentie klikte. Op veler verzoek hebben we dat aangepast. Als je nu op een advertentie klikt dan blijf je op MF. Je ziet een korte beschrijving met foto van de motor en de reacties (als die er zijn). Pas als je op de foto of link zelf klikt ga je naar Motorshopper waar je meer details en foto's kan bekijken.

Op deze manier hopen we het voor iedereen beter te maken. Veel mensen wilde het oude forum terug. Dat is er nu weer. Maar wel met de mogelijkheid om op merk/type te zoeken, een verbeterde weergave in de topiclijsten en de mogelijkheid om te filteren op MF/particuliere/zakelijke advertenties.

Feedback is uiteraard welkom.
 
heee, hier ben ik heel blij mee. Helaas blijft het bij mij de komende tijd nog even bij kijken, kijken, niet kopen.. maar de instellingen zoals ze nu genoemd worden zijn voor mij goed nieuws.
 
Hèhè *O* .
Zo had ik het ook gedaan.. oude MF maar met met sorteren etc.

Bij mij springt ie echter nog steeds standaard naar Particulier en zakelijk?
Zijn er nog plannen voor het automatisch verwijderen na zoveel weken, of mogelijkheid om weer "bovenaan" te komen naar xx weken?

Nu maar hopen dat de reacties terugkomen :Y
 
Hèhè *O* .
Zo had ik het ook gedaan.. oude MF maar met met sorteren etc.

Bij mij springt ie echter nog steeds standaard naar Particulier en zakelijk?
Dat is omdat de laatstgebruikte instelling wordt onthouden. De nu door gevoerde wijziging is alleen voor bezoekers die voor het eerst naar het subforum gaan. Als jij dus een keer b.v. MFers selecteert en zoekt moet dit automatisch worden geselecteerd de volgende keer.

Zijn er nog plannen voor het automatisch verwijderen na zoveel weken
Zeker. Staat hoog op het lijstje :)

, of mogelijkheid om weer "bovenaan" te komen naar xx weken?
Ja, zijn we wel over aan het nadenken wat we hier gaan bieden.
 
Eindelijk! Ik hoop dat het TKM forum weer tot leven komt. Het is bijna bizar om te zien hoe weinig reacties er waren.

Sorteren op laatste reactie hoeft voor mij niet zo nodig, zo zie je sneller hoe lang een motor al te koop staat. Vooral met de filters kan je toch al een redelijke schifting maken in de te koop staande motoren.

Automatisch verwijderen zou ik dan weer niet doen, soms kan je de historie van een motor nog weleens terugvinden als een motor van MF>MF>MF gaat.

Edit
Misschien wel een betere favorietenmanager zodat je TKM advertenties makkelijk kan volgen. Nu kan je wel topics bewaren, maar is het redelijk omslachtig met sorteren in je bewaarde topics.
 
Laatst bewerkt:
full


Eindelijk!!

Ik hoop dat dit een enorme reboost voor het Te Koop topic is. Er was weinig meer aan op deze manier.

Juist de kracht van een forum is dat je motoren bekijkt van andere "liefhebbers", commentaar kunt geven en dat geeft dat extra wat een marktplaats en dergelijke mist.

Hele wijze keuze, TOP!!!

Owja en de mogelijkheid op laatste reactie sorteren zou het helemaal afmaken :)
 
Laatst bewerkt:
Edit
Misschien wel een betere favorietenmanager zodat je TKM advertenties makkelijk kan volgen. Nu kan je wel topics bewaren, maar is het redelijk omslachtig met sorteren in je bewaarde topics.
Op Motorshopper is het wel al mogelijk om een advertentie te bewaren als favoriet, en in je favorieten te zoeken/sorteren. :)
 
Laatst bewerkt:
Toch vind ik het nu nog niet echt fijn om op MF te kijken of te reageren, moet je toch de adv. en de foto's lezen en bekijken.
 
Bij Motoport adv. word ik btw nog steeds direct naar motorshopper gestuurd. Maar dat was niet mijn vraag,

Waarom mag motorport met nieuwe Vespa SNORFIETSEN adverteren op motorforum? En dat met 4 dezelfde scooters, enkel de kleur is anders. Is dat niet een beetje vervuiling van het te koop gedeelte? Zo kan ik nog wel mijn tafel te koop gaan zetten..
 
Die moeten er inderdaad uitgefilterd gaan worden. We filteren al veel brommers/snorfietsen eruit maar soms glippen er een paar tussendoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan