Aanpassing reactiemogelijkheid Te koop: Motoren forum

Goed gedaan jochie!!

7099bq.jpg
 
De advertentietekst is wel heel kort. Je moet toch naar MS als je meer dan de eerste advertentieregel wilt zien. Ik merk nog niet zo heel veel verandering eigenlijk. In de TS stond toch echt vanaf heden. Ook komen er nog niet-MF advertenties voor die gelijk naar MS gaan.
 
De advertentietekst is wel heel kort. Je moet toch naar MS als je meer dan de eerste advertentieregel wilt zien. Ik merk nog niet zo heel veel verandering eigenlijk. In de TS stond toch echt vanaf heden.
Het is ook al actief. Hoezo merk je niet zo heel veel verandering? Als je nu op de titel van een advertentie klikt bekijk je deze hier op MF, voorheen ging je dan naar Motorshopper.

Ook komen er nog niet-MF advertenties voor die gelijk naar MS gaan.
Dat is logisch, want dat zijn advertenties die door niet-MFers zijn geplaatst. Als je daar op wilt reageren kun je dat op Motorshopper doen. Dat is een bewuste keuze: alleen in geval van een advertentie van een MFer kun je deze hier op MF bekijken, dat is namelijk in lijn met hoe het voorheen was (toen had je überhaupt nog geen advertenties van niet-MFers natuurlijk).
 
Beste MFers,

Naar aanleiding van verschillende verzoeken is het TKM forum verder aangepast.

Vanaf heden worden standaard alleen de advertenties van Mfers getoond. Je moet zelf aangeven of je ook particuliere en/of zakelijke advertenties wilt zien. Dit geldt ook voor niet ingelogde bezoekers.
Als je zelf al een andere keuze hebt gemaakt dan blijft die keuze ongewijzigd.

...
Feedback is uiteraard welkom.


Het is ook al actief. Hoezo merk je niet zo heel veel verandering? Als je nu op de titel van een advertentie klikt bekijk je deze hier op MF, voorheen ging je dan naar Motorshopper.Dat is logisch, want dat zijn advertenties die door niet-MFers zijn geplaatst. Als je daar op wilt reageren kun je dat op Motorshopper doen. Dat is een bewuste keuze: alleen in geval van een advertentie van een MFer kun je deze hier op MF bekijken, dat is namelijk in lijn met hoe het voorheen was (toen had je überhaupt nog geen advertenties van niet-MFers natuurlijk).

Eén van jullie twee heeft dan een foutje gemaakt. ;)

Wat ik bedoel is dat de omschrijving in MF niet veel verder komt dan een woord of twintig. Zo moet je eigenlijk altijd de MS advertentie openen. Per saldo maakt het dus bijna geen hol uit, maar we zijn op de goede weg.

Willekeurige advertentie:
Te koop: Kawasaki zx9r Ninja

Hierbij bied ik mijn motor te koop aan. Het gaat om een Kawasaki zx9r Ninja van oktober 2001. De motor…

Bekijk de volledige advertentie

Zoek naar recensies van Kawasaki ZX-9R (1)
 
Je blijft nu op MF en als je meer wilt zien van de advertentie dan moet je 'm op Motorshopper bekijken. Wat is daar mis me dan?
 
De advertentie op MF stelt geen drol voor met max twee regels tekst, dus per saldo verandert er eigenlijk weinig. -O-

We zijn gewoon een stel stugge forummers die niet naar MS willen gaan om te ouwehoeren over een te koop staande motor. :P Ik open bijvoorbeeld advertenties in allerlei tabjes, maar nu krijg je per motor alweer twee tabjes. Dat is chaos in de bovenbalk.


Niet om al jullie werk af te zeiken, ik vind het razend knap wat jullie binnen de forumstructuur voor elkaar krijgen, maar TKM was een kwestie van: if it ain't broke, don't fix it.
 
Nou, het was dus wel "broken"...

Motorshopper is uitermate geschikt voor advertenties (duh) maar een forum niet. Onnodig omhoog schoppen, geen goede indeling, geen goede zoekmogelijkheden, weinig foto's, teveel onzinreacties, etc.

Dat hebben we dus zo opgelost.
 
Nou, het was dus wel "broken"...

Motorshopper is uitermate geschikt voor advertenties (duh) maar een forum niet. Onnodig omhoog schoppen, geen goede indeling, geen goede zoekmogelijkheden, weinig foto's, teveel onzinreacties, etc.

Dat hebben we dus zo opgelost.

Maar eigenlijk was het oude voor de ''lezers'' wel fijn. Dat het voor de modjes erg veel werk is snap ik. Maar wat hier boven staat ben ik het wel mee eens... Nu is het leuk om te kijken wat er op MF staat, maar als ik wat wil zien moet ik alsnog verder klikken wat ik nou juist niet wil...

Misschien vind ik het voornamelijk wel vervelend omdat ik altijd in de trein/tram het door zit te lezen. Maar ook op de flaptop vind ik het niet fijn.
 
Nou, het was dus wel "broken"...

Motorshopper is uitermate geschikt voor advertenties (duh) maar een forum niet. Onnodig omhoog schoppen, geen goede indeling, geen goede zoekmogelijkheden, weinig foto's, teveel onzinreacties, etc.

Dat hebben we dus zo opgelost.

Wellicht is MS technisch de beste oplossing, maar niet voor een forum IMO. Een forum is een community met de daarbij behorende sterktes en zwaktes. Dat was voor mij juist het karakter van MF. MS is wat dat betreft vrij doods. Ik betrap mezelf erop dat ik MS gewoon totaal oversla als ik op de markt aan het neuzen ben. Met de search kon je in TKM vrij makkelijk wel je motor vinden. Het persoonlijke is er met MS voor mij helemaal af, juist de kracht van een forum.

Wat mij ook opvalt is het gebrek aan reacties hier, volgens mij heeft men het TKM gebeuren al opgegeven en reageren ze hier niet meer (zeker niet gezien het eerdere topic wat vol reacties stond toen het werd ingevoerd).
 
Dan is het nu dus niet meer doods, want de reacties zijn terug.
Waar dan?

Moet toegeven dat ik zelf nog steeds net zo weinig kijk/reageer.
Denk toch dat het uiteindelijk toch simpelweg gaat om het feit dat TKM eerst een forum was (=persoonlijker enzo), en u niet meer.
 
Laatst bewerkt:
Waar dan?

Moet toegeven dat ik zelf nog steeds net zo weinig kijk/reageer.
Denk toch dat het uiteindelijk toch simpelweg gaat om het feit dat TKM eerst een forum was (=persoonlijker enzo), en u niet meer.
De reactiemogelijkheid is terug.

Wat is het verschil met een forum volgens jou? Een forum is "gewoon" een hoop gegroepeerde reacties...
 
Maar is het zoveel werk om de pagina hier op mf wat uitgebreider te maken? Dus meer info en foto's.
 
Chill, ben benieuwd. Nu nog een grotere foto en dan hebben we een goede eerste indruk.
 
:} Stukken beter zo.

Nog een laatste verzoekje ;)


Als ik via Bookmarks kijk, dan zie ik een lijst met door mij geselecteerde subfora. Maar bij de te koop staande motoren staat er niets. Nu was dit eerst een probleem in React las ik ergens, maar is dit al opgelost? Dan heb je een soort tracker met de laatste xx toegevoegde motoren, een beetje wat het oude TKM wel had.
 
Terug
Bovenaan Onderaan