Aanpassing "Te Koop: Motoren" subforum [Update 18-12]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie dat er een preview te zien is als ik de muis op een tekoop linkje hou, maakt een hoop duidelijk en makkelijker om te even te kijken!

Vond het nieuwe in eerste instantie niks bijzonders maar dit vind ik toch wel erg positief! (ik zal er zeker weer wat vaker gaan kijken! )

Edit: Ik zie dat er ook nog redelijk gereageerd word op de advertenties, vind ik ook positief (oftewel, ik ben om ;) )

Edit2: Als ik reageer in zo'n TK topic, kan ik dan ook ergens zien als daar weer op gereageerd word of waar ik überhaupt op gereageerd heb?
 
Laatst bewerkt:
Oef... een doodsteek dit.

Naja, MF moet toch ergens inkomsten uit halen. Waarschijnlijk een of andere commissie regeling per verkochte motor/bezoekers/aankoop e.t.c.
 
Ah, op die manier. Het is idd zo dat je eerst een hoofdcategorie (motoren, onderdelen, accessoires, etc.) moet hebben gekozen om bij de aanbieder te kunnen kiezen voor zakelijk, particulier of MFers. Dus in één RSS feed is helaas niet mogelijk, je kunt natuurlijk wel een RSS feed per hoofdcategorie aanmaken.
Nou, gooi dat onderdelenforum ook maar op slot. Die nieuwe sorteeropties zijn heerlijk :)
 
Heb je een foto die niet automatisch wordt verkleind? Als je die aan me kunt mailen, kunnen wij even kijken waarom het misgaat. Want grote foto's moeten automatisch worden verkleind.

edit:

Zie nu deze posting pas:Zou je die aan me kunnen mailen? Kijken of het aan de foto ligt of ergens anders aan. Wat voor foutmelding krijg je?
Hey, ik heb de advertentie inmiddels geplaatst met foto's van <1Mb per stuk.

bij de grotere foto's van ca. ~2,9Mb per stuk kreeg ik de volgende melding:

"De door jou opgevraagde pagina kan niet worden getoond:
Ongeldig formulier paginanummer.
Ga terug naar de vorige pagina en probeer het nog eens."
 
Nee niet veranderen, het zal i.d.d. wel weer te maken hebben met geld!
Altijd maar die veranderingen, het zal wel komen doordat ik ouder wordt.

Groet Storkie...
 
Kijk eigenlijk nooit op Motorshopper. Veel leuker om gewoon die topics incl. reacties door te nemen :). Motorshopper is toch iets teveel Marktplaats (waar je meer keus hebt).
 
Ik zag het zo 1,2,3 niet als filtermogelijkheid. Maar kan je ook zoeken op verkochte motoren? Altijd handig om als verkoper (en koper) te weten wat er speelt in de markt.
 
Wat ik ook voor het eerst nu zie is de soort autoweekstijl banner onderaan de pagina... ik scroll nooit zover naar beneden dat ik die zie. Hoe lang zit die er al? :?
 
Laatst bewerkt:
Ik zie dat er een preview te zien is als ik de muis op een tekoop linkje hou, maakt een hoop duidelijk en makkelijker om te even te kijken!

Vond het nieuwe in eerste instantie niks bijzonders maar dit vind ik toch wel erg positief! (ik zal er zeker weer wat vaker gaan kijken! )

Edit: Ik zie dat er ook nog redelijk gereageerd word op de advertenties, vind ik ook positief (oftewel, ik ben om ;) )
*D

Edit2: Als ik reageer in zo'n TK topic, kan ik dan ook ergens zien als daar weer op gereageerd word of waar ik überhaupt op gereageerd heb?
Nog niet, maar we zijn bezig om notificaties toe te voegen zodat je een mailtje kunt krijgen wanneer iemand heeft gereageerd op een advertentie. Nu krijgt alleen de plaatser van de advertentie een mailtje bij een nieuwe reactie, maar dit is dadelijk voor iedereen mogelijk.
 
Hey, ik heb de advertentie inmiddels geplaatst met foto's van <1Mb per stuk.

bij de grotere foto's van ca. ~2,9Mb per stuk kreeg ik de volgende melding:

"De door jou opgevraagde pagina kan niet worden getoond:
Ongeldig formulier paginanummer.
Ga terug naar de vorige pagina en probeer het nog eens."
Dank voor het melden, ik heb je mailtje met de foto ook ontvangen. We gaan er naar kijken!
 
Ik zag het zo 1,2,3 niet als filtermogelijkheid. Maar kan je ook zoeken op verkochte motoren? Altijd handig om als verkoper (en koper) te weten wat er speelt in de markt.
Nee, dat is niet mogelijk. Advertenties die zijn verwijderd (b.v. omdat het product is verkocht) zijn niet meer opvraagbaar. Alleen het beheer kan deze nog inzien indien nodig.
 
Nee, dat is niet mogelijk. Advertenties die zijn verwijderd (b.v. omdat het product is verkocht) zijn niet meer opvraagbaar. Alleen het beheer kan deze nog inzien indien nodig.
Ik dacht heel even dat deze een uitzondering was, maar hij staat daadwerkelijk nog online... Terwijl ik toevallig weet dat die dik een jaar geleden al verkocht is :+ Misschien handig om advertenties te laten verlopen op een gegeven moment?
 
Ik dacht heel even dat deze een uitzondering was, maar hij staat daadwerkelijk nog online... Terwijl ik toevallig weet dat die dik een jaar geleden al verkocht is :+ Misschien handig om advertenties te laten verlopen op een gegeven moment?
Ja, is ook een functie die we momenteel aan het inbouwen zijn. Er zal een mail worden gestuurd, als de adverteerder op de link daarin klikt wordt de advertentie verlengd en anders zal ie automatisch worden verwijderd. Voorkomt een hoop teleurstelling :+
 
Niet specifiek voor TKM, meer voor motorshopper... maar als ik sorteeropties heb uitgezocht en dan op zoeken druk, geeft de website resultaten. Vervolgens als ik 2x naar beneden scoll loopt heel mn firefox voor ~1min vast (bovenin: 'reageert niet') en vervolgens kan ik weer verder scrollen/motorshopper gebruiken. Als ik geen sorteeropties gebruik heb ik dit probleem niet...

Firefox 8.0 EN 9.0
Windows 7
 
Niet specifiek voor TKM, meer voor motorshopper... maar als ik sorteeropties heb uitgezocht en dan op zoeken druk, geeft de website resultaten. Vervolgens als ik 2x naar beneden scoll loopt heel mn firefox voor ~1min vast (bovenin: 'reageert niet') en vervolgens kan ik weer verder scrollen/motorshopper gebruiken. Als ik geen sorteeropties gebruik heb ik dit probleem niet...

Firefox 8.0 EN 9.0
Windows 7
Hmm, dat is vreemd idd. Dank voor het melden, ik ga het eerst eens proberen te reproduceren. We testen de site op verschillende operating systems (in ieder geval Windows 7 en XP) en verschillende browsers (Firefox, Chrome, Internet Explorer, Safari) maar dit zijn we nog niet tegengekomen. We komen erop terug!
 
Als er word gereageerd op een reactie die ik gegeven heb in MS, waar kan ik dit dan aan merken/zien? Of moet ik gewoon heel vaak die motoren blijven volgen?
 
Als er word gereageerd op een reactie die ik gegeven heb in MS, waar kan ik dit dan aan merken/zien? Of moet ik gewoon heel vaak die motoren blijven volgen?
Op dit moment moet je de motor vaak bekijken inderdaad, maar op heel korte termijn zullen we een notificatie-functie toevoegen. Dit staat hoog op het lijstje, maar andere dingen staan nog hoger :+ Op dit moment krijgt alleen de plaatser van de advertentie een bericht bij een nieuwe reactie; straks kan dus iedereen een notificatie instellen.

edit: de "lampjes" in de topiclijst van TKM zullen dadelijk ook gaan aangeven dat er een nieuwe reactie is geplaatst. Een heel milde variant van het vroegere kicken dus :)
 
Laatst bewerkt:
Op dit moment moet je de motor vaak bekijken inderdaad, maar op heel korte termijn zullen we een notificatie-functie toevoegen. Dit staat hoog op het lijstje, maar andere dingen staan nog hoger :+ Op dit moment krijgt alleen de plaatser van de advertentie een bericht bij een nieuwe reactie; straks kan dus iedereen een notificatie instellen.

edit: de "lampjes" in de topiclijst van TKM zullen dadelijk ook gaan aangeven dat er een nieuwe reactie is geplaatst. Een heel milde variant van het vroegere kicken dus :)

Aah oke, maar een afdeling mijn reacties ofzo is geen optie?
 
Het zou fijn zijn als je ook op prijs zou kunnen sorteren :) En evt een kolom waarin vermeld staat wat evt het huidige bod is, of dat dit product nog te koop staat, of al is verkocht?
 
Aah oke, maar een afdeling mijn reacties ofzo is geen optie?
Dat is zeker een optie, ik denk zelfs dat het een heel goed idee is omdat je op die manier advertenties kunt "volgen". We gaan ook meer functionaliteit toevoegen m.b.t. favoriete advertenties (kan nu al), notificaties bij reacties etc., en dit kan daar wellicht prima inpassen.
 
Het zou fijn zijn als je ook op prijs zou kunnen sorteren :) En evt een kolom waarin vermeld staat wat evt het huidige bod is, of dat dit product nog te koop staat, of al is verkocht?
Motorshopper werkt niet met biedingen, dus een eventueel bod is iets tussen jou en de verkoper (b.v. via een reactie of een mailtje), Motorshopper faciliteert dit niet.

Sorteren op prijs is idd een goede, sowieso gaan we kijken naar meer mogelijkheden tot filtering en sortering hier op MF (op Motorshopper kan dit wel al overigens), maar eerst zijn we een andere belangrijke aanpassing aan het afronden :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan