Aanpassing voorvering WP

Steven600RR

MF'er
2 jun 2004
41
0
antwerpen
Ik ben van plan mijn voorvering te laten aanpassen door die van WP,nu zegt mijn
garage dat het iets rond de 500 euro gaat kosten,is er hier iemand die dat al heeft laten doen en wat heb je betaald?

groetjes
 
zo, dat klinkt alsof je ff genaaid zonder klaar te komen, een setje voorveren kost bij wp 119 euro, en dan nog een beetje olie en montage.

Maar waarom wil je de veren vervangen bij een nieuwe motor, zo slecht zijn ze volgens mij toch niet?
 
Hallo Steven,

Ik ben vorige week bij Stamsnijder in Bornerbroek geweest. Het bedrijf heet SO-Products. Een setje veren kost inderdaad iets van rond de 119 euro. Het probleem bij de voorvering is (ligt eraan waarvoor je hem gebruikt) dat de rebound al bijna volledig dict staat. Dus als je de voorveren vervangt zal je ook de demping moeten laten aanpassen. Maar dat kost je geen 500 euro. Denk meer iets van rond de 300 euro. Bel ze maar, zijn super vriendelijk en echte vakmensen die niets anders doen dan vering voor race motoren. Bovendien heeft Andre zelf geraced en is hij nauw betrokken bij de ontwikkelingen van nieuwe WP producten.

Succes ermee en laat ons het vervolg weten.
 
Kost bij WP dacht iets van rond de € 130,-.
Moet je alleen ter plekken even je voorvork uitbouwen.
Maar geen paniek, ze hebben daar en compleet uitgeruste werkplaats die je kan gebruiken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan