Aanpassing wijzigen eigen berichten

en die 30 dagen die genoemd zijn of gebruikers ouder dan 1 jaar vind ik hetzelfde als die 4 uur die je zou moeten wachten eer je een bestelling in een winkel zou kunnen ophalen , hoop gescheer weinig wol.

Maar nogmaals, als de discussie al een keer heeft plaats gevonden ben ik wel benieuwd wat er in de tussentijd verandert is.
 
Goede discussie, maar posts verwijderen hoeft niet voor mij. De wet zal waarschijnlijk voorschrijven dat dit dus wel mogelijk moet zijn. In het echte leven zijn je uitspraken ook niet uitwisbaar.
 
Goede discussie, maar posts verwijderen hoeft niet voor mij. De wet zal waarschijnlijk voorschrijven dat dit dus wel mogelijk moet zijn. In het echte leven zijn je uitspraken ook niet uitwisbaar.
dit zijn 2 verschillende dingen en/of je haalt ze door elkaar.

1 . berichten kunnen verwijdert worden als daar iets in staat wat niet door de beugel kan, door beheer, zie een paar berichten hiervoor waarin word gezegd dat een paar offtopic reacties zijn verwijdert, dat kan en dat mag, das hun plekkie.

2 . gebruikers konden hun eigen berichten aanpassen en verwijderen in de zin dat je het kan vervangen voor een punt of een x, dan weet je wel dat er iets gezegd is en als iemand dan gequote was om een bepaald tijdstip is er ook te zien dat er wel iets is gezegd op dat tijdstip. Als beheer zo een bericht weghaald is gelijk al het bewijs weg DAT er uberhaupt iets gezegd is, want iemand citeren is ook fraude gevoelig , het citaat is aan te passen.

3. In het echte leven is een uitspraak een uitspraak, dat slijt en dat vergeet je. in tekst komt het over 10 jaar nog net zo over als als het net getypt is.
Dat Jantje Truus voor een hoer uitmaakt... tja hij had wel een beetje gezopen, ja hij zat wel met x en y prive, ja en truus is ook gewoon een hoer.
Tekst is tekst en blijft dat. Dat vind ik ook nogal een verschil.

Ik noemde eerder al Mel Gibson, die ging uit zn plaat aan de telefoon.
Dan kan hij 1000 keer zijn excuus maken, maar als dat dus opgenomen word klinkt dat elke keer weer net zo rot .
Als je iemand voor rotte vis wil uitmaken doe je dat op dat moment, in diegene zijn gezicht, dan ga je niet een week sparen voor een pagina grote advertentie in de krant in de wetenschap het zo voor het hele land vast te leggen.

weer zo een lang kutverhaal, waar blijft die vorige discussie nou ? ;)
 
 
dan moet je de OP nog een keer lezen, enkele berichten op verzoek en de grote verdwijntruc is iets wat wettelijk geregeld is, dat zeg je niet even in een PB "Gooi de laatste 10 jaar van mijn leven maar even weg" , lullig als je account gehackt is of soortgelijk 'grappen' .
Dan vindt ik t allemaal schijnbaar minder interessant en belangrijk "de laatste 10 j van mijn leven " ook ;)
 
Godverdegodver @Duderuud ruud het is helemaal kut dat je niet meer kan wijzigen. :(

Ik kan allemaal topics uitelkaar gaan trekken en nieuwe topics gaan starten en alleen omdat een paar klootzakkies een paar posten hebben weggehaald, plus dat het in ouwe topics allemaal blijft staan, het wordt ene grote kankerzooi :r
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook wel eens op fora gezien dat je maar een percentage van een bericht kunt wijzigen.

Je kan dan niet meer dan 25 % van een verucht verwijderen bv.

db
 
Die mogelijkheid heeft deze software niet (standaard). Ik zal eens kijken of daar een add-on voor is.
Waarom zou een Spits opeens al zijn postings verwijderd hebben?

Was eerst altijd Jan, toen werd het veranderd naar Spits, en nog geen half jaar later word het opeens Anoniempje.
Ik snap er geen zak van, waarom doe je zoiets?
Hij zat alleen wat te mopperen de laatste weken, en foetsie weg was ie.
(Hij heeft hier in dit topic 3x gepost).
 
Terug
Bovenaan Onderaan