aanpassingen GS650 GT

D'eddio

Die hard MF'er
24 apr 2004
667
0
Doetinchem
Aangezien een aantal van jullie mij al een keer eerder hebben kunnen helpen, durf ik het aan ook deze vraag bij jullie neer te leggen.

Mijn GS650GT van '81 heeft naar mijn idee een nogal "zware" look aan de achterzijde. Daarom heb ik het plan opgevat de achterzijde wat klassieker te laten ogen door chromen spatborden met los achterlich en blinkers de motor een klassieker uiterlijk te geven. Een beetje ala de GT750 en de eerste CB's.

Is er iemand die mij kan vertellen of het überhaupt mogelijk is een chromen achterspatbord te monteren i.p.v. de plastieken die er nu op zit en wat voor zadel ik het beste kan gebruiken?

Om een idee te geven van hoe de motr er nu uit ziet ff een piccie.

full

Waarom probeer je niet er de achterkant van een GS550/750/850 op te zetten,eventueel met het bijpassende zadel?
Dit moet volgens mij toch redelijk vlot gaan.... ;)

Waarom probeer je niet er de achterkant van een GS550/750/850 op te zetten,eventueel met het bijpassende zadel?
Dit moet volgens mij toch redelijk vlot gaan.... ;)

Op zich een goed idee, maar het is mijn bedoeling dat ie er ongeveer zo uit gaat zien.....

misc

Maak er anders een café-racer van..... :Z :Z

Maarre... waarom zou dat niet lukken?
Het is Suzuki ook gelukt om de GT750 op de Honda CB750 te laten lijken he? :X

cb750k0.jpg

Plastic meuk d'r af, chromen spatbordje d'r op en een andere buddy....

Laatst bewerkt:
Geef je nu zelf al het antwoord op je gestelde vraag???? :X ;)

Nee, ik geef alleen aan wat exact het idee is, mijn vraag was of jullie wisten of dat ook daadwekelijk mogelijk is. andere maten, gaten e.d. B|

Dus als jullie zeggen dat het mogelijk is, MOOOOOOI *D

Kan ik zaterdag mooi op de sloop gaan kijken of er wat voor me bij ligt.

Maak er anders een café-racer van..... :Z :Z

Maarre... waarom zou dat niet lukken?
Het is Suzuki ook gelukt om de GT750 op de Honda CB750 te laten lijken he? :X

(Afbeelding)

Plastic meuk d'r af, chromen spatbordje d'r op en een andere buddy....

Een caferacer is wel heel leuk om te zien, maar lijkt me mede door de zithouding niet echt prettig op langer ritten

Trouwens een mooie CB, ik vind het blok ook mooier dan die van de GT.
Maar ja, voorlopig zit ik vast aan het GS-blok '( :) *D :P

Laatst bewerkt:
Nee, ik geef alleen aan wat exact het idee is, mijn vraag was of jullie wisten of dat ook daadwekelijk mogelijk is. andere maten, gaten e.d. B|

Dus als jullie zeggen dat het mogelijk is, MOOOOOOI *D

Kan ik zaterdag mooi op de sloop gaan kijken of er wat voor me bij ligt.Een caferacer is wel heel leuk om te zien, maar lijkt me mede door de zithouding niet echt prettig op langer ritten

Trouwens een mooie CB, ik vind het blok ook mooier dan die van de GT.
Maar ja, voorlopig zit ik vast aan het GS-blok '( :) *D :P

Kan je niet beter gelijk een Honda kopen? Lekker trots ben je op je eigen fiets zeg ;)

Kan je niet beter gelijk een Honda kopen? Lekker trots ben je op je eigen fiets zeg ;)

Ik ben hartstikke trots op mijn eigen fiets, alleen de looks zouden iets spannender mogen. Is that a crime? Nee
Ik gaf alleen aan dat het blok van de Cb er mooier uitzag. Is that a crime? Nee.
Blijkbaar kun je alleen commentaar leveren, It's not a crime, but please.....stop
Oja, van de GS650 GT zijn er maar weinig, deze zijn dus per definitie een stuk leuker om te hebben dan een CB.

Zo............nog mensen met goede, zinnige ideeën???

Terug
Bovenaan Onderaan