Aanpassingen Te koop aangeboden

Pierre

Developer
6 sep 2005
4.957
0
Friesland
Al enige tijd was het subforum 'Te koop aangeboden' zeer populair. Zo erg zelfs dat het forum bijna overliep van de onderwerpen, waardoor je de interessante aanbiedingen snel over het hoofd kon zien.

Daarom hebben wij er voor gekozen om het aangeboden forum te splitsen in drie verschillende fora:

Te koop motoren
Te koop kleding
Te koop overigen

Deze zijn nu samen met het oude Te koop gevraagd ondergebracht in een nieuwe categorie [CATEGORY=9]Gezocht en Gevonden[/CATEGORY].

In de aankomende tijd zullen wij enkele onderwerpen gaan verplaatsen naar het bijbehorende forum.

Veel handel toegewenst in deze nieuwe plekken :)
 
k055.gif
 
Hoezo trouwens geen onderdelen?

Motoren
Motor onderdelen
Kleding
Overige

Lijkt me logischer

Edit: Leuk hé nog geen 5 min open en de eerste criticus :P
 
Laatst bewerkt:
Hoezo trouwens geen onderdelen?

Motoren
Motor onderdelen
Kleding
Overige

Lijkt me logischer

Edit: Leuk hé nog geen 5 min open en de eerste criticus :P

Je hebt wel gelijk.

Overige zou niet eens nodig hoeven zijn gezien men toch geen pc's , auto's en playboys hier mag verkopen :)
 
Maar dan staan alle onderdelen dus tussen circuit dagen en motormovers en 30 jaargangen boekjes.

Maarja teveel subcategorieen krijg je ook niet vol.....
 
Maar dan staan alle onderdelen dus tussen circuit dagen en motormovers en 30 jaargangen boekjes.

Maarja teveel subcategorieen krijg je ook niet vol.....
En we zijn geen Marktplaats. Maar wellicht blijkt een onderdelen subforum toch wel nodig.
 
En we zijn geen Marktplaats. Maar wellicht blijkt een onderdelen subforum toch wel nodig.

Klopt, maar wel een motor forum waar ik eerst kijk voordat ik op MP zoek/aanbied. En gericht zoeken werkt wel zo fijn.

Motoren is duidelijk
Motoronderdelen is duidelijk
Kleding is duidelijk
Overige is nu nog véél onderdelen en zoeken naar circuitdagen/boeken/films/oortjes voor aan je motor ed.

Maar goed dat is mijn idee. Vind het al een uitstekende verbetering zo! :}
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit... Maar waarom krijg ik geen zoekresultaten als ik zoek in het topic "Te koop overigen"? Ook niet als ik zoek op iets wat in het topic dat bovenaan staat zoek.. In de andere te koop topics krijg ik wel gewoon zoekresultaten.

En moet het niet zijn overige ipv overigen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan