aanrijding in de rug..

Darkened Soul

MF veteraan
10 jul 2005
4.255
0
en dan gebeurt het... kan je geweldig goed stoppen in regenweer voor het verkeer dat plots stilstaat voor je... knalt er een onoplettend jonge verschijning achteraan op men B12... mezelf tegen de volgende wagen katapulterend om daarna naast de wagen voor me rustig verder te schuiven op men borstkas en helm. fucking hell... i just needed to get my cellphone at home... sigh...
bandit ziet er niet goed uit... auto achter me nog veel minder...
en ikzelf zit 8weken in een fucking corset omdat men rug op de elfde wervel is ingebroken (zoals in bijna doorbroken, maar niet helemaal)... Hurts like hell...

either way... ik hoop dat ik de jonkvrouw achter me toch een mooie les heb geleerd en dat ze aldus een pak oplettender zal zijn als er motorrijders in de buurt rijden...

het ironische is... ik had haar 1 minuut daarvoor nog ingehaald omdat ik vond dat ze nogal onoplettend reed (die ben ik het liefst zo snel mogelijk voorbij)...

I just hope my bike can be fixed or is considered total loss zodat ik weer snel een bangelijke bandit kan aanschaffen, of deze kan laten opknappen... heb enkel schrik dat een schademotor nooit meer als voorheen zal rijden...

als iemand ervaring heeft met het oplappen van schademotors, vertel dan maar gerust waar ik het best op let...

thx


by the way, neemt niet weg dat ik nu al terug zou willen rijden... elke motor die voorbij rijdt en elke zonnestraal op de weg frustreert me op dit moment enorm...
 
Ai, das een nare ervaring! :X

Je hebt goed mazzel gehad dat je er zo vanaf bent gekomen!! :Y

Suc6 met de revalidatie en wederopbouw van de bandit als je daar aan gaat beginnen!!
 
vrees wel voor de motor, zal later deze week wat fotos posten, op eerste zicht ziet ie er goed uit, maareuh... de vorkpoten zijn vrij kron en sigh, k hoop echt dat het frame nog recht is en gebalanceerd... soite... wachten op de uitslag van expertise...
 
het ironische is... (ik had haar 1 minuut daarvoor nog ingehaald omdat ik vond dat ze nogal onoplettend reed die ben ik het liefst zo snel mogelijk voorbij)...
:^

Was ze iets anders aan het doen? (bellen,opmaken o.i.d.)

Sterkte!!

In zo'n geval als jij noemt probeer ik overigens om naast mijn voorganger tot stilstand te komen maar misschien had jij daar de ruimte niet voor.
 
das's altijd klote een aanrijding, zag je waarschijnlijk ook niet aankomen zo van achteren (?). Ik hoop dat je snel beter voelt en ook geen last hebt van het corset.

En iets minder belangrijk maar natuurlijk moet gezegd: zonde van een B12
 
Sterkte me je herstel! Dat zijn minder fijne ervaringen. Zelf zoiets aan t handje gehad vorig jaar september maar dan in omgekeerde richting. Bestelbus kwam achteruit zetten en frontaal tegen voorwiel/vork aan geknald.

Sindsdien, elk verkeerslicht, indien mogelijk, ga ik vooraan staan. Jammer dan van de eventuele boete.

Enne, de bandiet is vervangbaar, je ruggenwervel mag je hoop ik nog vele jaren mee doen!
 
De B12 ligt toch in duitsland, waarom praat je dan zoveel engels :?

wegweiser.jpg




























:+ ;)

Sterkte! :Y
 
De B12 ligt toch in duitsland, waarom praat je dan zoveel engels :?

http://www.gast-akademie.de/images/wegweiser.jpg ((Afbeelding))


engels...

is een klein... hobbymisvormingetje?
ben namelijk naast motorrijder ook schrijver van engelse teksten... en hoe je het draait of keert... engels klinkt nog steeds veel lyrischer dan die o zo moeilijke en hoekige nederlandse taal...
en of de b12 nu in duitsland ligt, of een b52 in de lucht, mijn B12 ligt nu in coma...

in ieder geval... k heb men gevoel voor humor nog wel bij de hand ;)




























:+ ;)

Sterkte! :Y
 
vrees wel voor de motor, zal later deze week wat fotos posten, op eerste zicht ziet ie er goed uit, maareuh... de vorkpoten zijn vrij kron en sigh, k hoop echt dat het frame nog recht is en gebalanceerd... soite... wachten op de uitslag van expertise...

Dude, good luck, gelukkig kan je het zelf nog met wat humor zien. Enne heb je ook foto's van de jonkvrouw? O-)
 
Je hebt echt geluk gehad, nu maar blijken hoe het gaat over
een paar maanden, let daarop bij de verzekering !! En zoals gezegd, vrouwen kunnen niet rijden. (niet op de weg iig) ;) Veel succes :Y
 
De B12 ligt toch in duitsland, waarom praat je dan zoveel engels :?

http://www.gast-akademie.de/images/wegweiser.jpg ((Afbeelding))
:+ ;)

Sterkte! :Y
Wou ik nog serieus gaan vertellen dat het een bandit1200 is ook |(



Sterkte met je herstel, gelukkig dat je rug er niet slechter aan toe is, want dan zou het verhaal wel eens anders afgelopen kunnen zijn.
 
Sterkte met het herstel.

Voor mij weer een bevestiging om gewoon voor te blijven dringen bij de verkeerslichten. :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan