Aanrijding met Duif

Mijn ex vriend heeft eens een ekster tegen zijn helm gehad. Dat beest viel daarna in 1000 stukjes op de tank neer. Hij kwam binnen en zei:'Ik heb een ongeluk gehad'. Ik schrik me helemaal kapot, alles zat onder het bloed en de ingewanden. Het leek er echt op of hij zelf ik weet niet wat had. Bah, bah, bah.
Hij had geen schade, op schoonmaak schade na en dat was in dit geval erg genoeg :(
 
Iemand weten hoe dat voelt?

Kom maar langs rijden. Ik gooi wel een pak suiker tegen je harses. :P
 
Ja, want stel nou dat zo'n struisvogel nu net voorover gebukt staat :+

Ooit een merel tegen de kuip van mijn Diversion (ja, die had ik toen nog...) gehad met 120, gaf een onwijs harde klap en een hoop troep :j Gelukkig geen schade, maar wel flink geschrokken :(
 
Laatst bewerkt:
Een keer eend tegen mijn spiegel gehad. Dat stomme beest vloog wel weg maar bleef precies voor me vliegen dus die haalde ik wel in. Spiegel tik gehad, beest hoop protest maar viel voor de rest wel mee.
 
Afgelopen week een mus op de voorruit van mijn auto gehad, mijn fout, mus kwam van rechts. Ik reed 100 - 120 ofzo. Was echt al een flinke klap, moet er niet aan denken dat ik die op m'n helm zou krijgen! Door de voorruit wordt de mus nog een beetje weggeschept, als je die frontaal op je botsmuts krijgt....

Ik ben blij dat vogels geen helm op hoeven... :+
 
Ik reed eens een duif aan met een 3 weken oude VW Caddy TDI, snelheid was ongeveer 160 km/h. Het beest kwam net boven m'n hoofd tegen de auto, op de laadbak dus en je wil niet weten hoe zo'n deuk dat opleverde. De knal was enorm en de het verendek errug gaaf })
Aangezien dat stuk blik zo'n 15-20cm naar binnen was geknald (staat nog bol ook), wil ik me liever niet voorstellen wat er gebeurt als je zo'n beestje tegen je harses aan krijgt..
 
Ik heb eens ooit in een auto (Volvo 850 Estate) gezeten waar met 200 op de teller een eend de wegovervloog en midden op het raam klapte. En dat in het donker dus je ziet hem niet aankomen. Hulde aan de bestuurder toen, want die bleef heel cool, remde rustig en we hebben even de schade aan de auto bekeken. Alleen groot bloedspoor over het dak. Ik kan je vertellen dat mijn hart nog nooit zo ver in mn keel heeft gezeten als toen.
 
Ooit een keer met 80 km/u een eend tegen mijn kuipruit gekregen (vorige motor, K1100LT met el. ruit). Mooi dat de ruit ontzet was. 't Was ook een behoorlijk vette eend. Als je die tegen je helm krijgt heb je geheid een whiplash!
 
Kreeg laatst ook een mus (of iets dergelijks) tegen mijn helm aan. Ik zag hem op me af komen, maar kon hem/haar niet meer ontwijken. ;( Schrok me te pleurus. Zag hem in mijn spiegel mooi naar beneden fladderen. Helaas geen tijd op dat moment om te kijken of 'ie het overleefd had. Wel wat bloed op mijn helm en op mijn uitlaat. Maar dat was je er zo af. Verder geen schade, vond het wel zielig maar ja, moet 'ie maar uitkijken.
 
Meeuw op grille van 328 cabrio, reed een 200a220
resultaat een 120.000fr schade (3000euro)

Grille,koplamp, motorkap, voorruit allemaal FUBAR
 
Maat van me heeft ooit eens een kopmeeuw op zijn helm gehad.

Een echte KOPMEEUW dus!

Behalve veren en een streep bloed .. noppes verder gebeurd. De meeuw?
Geen idee ... hij reed best hard dus was al wat meters weg voordat hij het doorhad om naar de meeuw te kijken.
mzzzzzzzzzzzl
Ninj@9man
 
Een man bij mij op de sportschool heeft zijn nieuwe R1 tegen een herdershond gepland jaartje terug.

De hond stak over..en hij kon hem niet meer ontwijken.. met 120.. de hond was dood.. uit elkaar getrokken..daar een poot..daar een staart...daar een poot..daar het hoofd... de R1 totall loss.. hij zat helemaal onder het bloed..van de hond.. hij had alleen wat last van zijn schouder en pijn aan zijn kont van ut glijden.. volledig in leer. :}

Hij had het wel ff heeeeel benauwd toen ie over de grond schoof tussen de toeterende auto's door...

Heeft nadat de verzekering heeft uitgekeerd (allrisk en niet schuldig en zo he) heeft ie same iets gekocht maar dan met lekkerder duo zitje :)

Ja het is Mark voor diegene die hem kennen :)
 
Toen ik nog bij Safe werkte kregen we een RSV binnen ToTall Loss en met een Giga STANK!!.. Hij had een Hond aangereden en tijdens zijn laatste sec van zijn leven heeft de hond zich helemaal leeg gescheten en de motor zat van top tot teen onder de hondepoep.. En de motor mocht niet gewassen worden voor die door de schadeexpert was bekeken.. een stank niet normaal haha
 
Toen ik nog bij Safe werkte kregen we een RSV binnen ToTall Loss en met een Giga STANK!!.. Hij had een Hond aangereden en tijdens zijn laatste sec van zijn leven heeft de hond zich helemaal leeg gescheten en de motor zat van top tot teen onder de hondepoep.. En de motor mocht niet gewassen worden voor die door de schadeexpert was bekeken.. een stank niet normaal haha
L :+ L
Nam net een slok bier toen ik dit las.
Kon het nog net binnen houden :)

Vanmiddag kreeg ik een insect binnen en precies achter mijn bivakmuts. Aangezien ik stil stond had ik zoiets van: "Jou zal ik hebben".
Drukt dat beest kapot en wat denkt je :?
Is het zo'n insect wat een verschrikkelijke geur achter laat zodat vogels zijn metgezellen met rust laat de volgende keer.
Ik had het niet meer, wat een stank in een keer in mijn helm
bored.gif
 
Terug
Bovenaan Onderaan