Aanrijding met een REE

Stefan85

Rookie
7 aug 2006
6
0
Wassenaar
Zwaar balen!! Gisternacht reed ik door de duinen met een gangetje van 50 km/u. Springt er opeens een REE uit de bossages tegen/voor mijn motor. Gevolg: Botsing, motor onderuit en tientallen meters over het wegdek glijden.

Gelukkig droeg ik een leren broek, handschoenen, laarzen en een textiel beschermend motorjack. Alleen wat lichte schaafwonden aan mijn handen door de zomerhandschoenen en een pijnlijke elleboog. Valt dus heel erg mee. Een maat van mij reed voor mij en was net het gas aan het opengooien en reed zonder beschermende kleding (sukkel!) maar wat dat betreft *gelukkig* dat die REE niet voor zijn motor sprong.

De motor (Yamaha Fazer 600 uit 2003) had ik 2 weken geleden gekocht bij een particulier met 2000! km op de teller. Helaas zit er nu kras- en lakschade rondom, is de uitlaat afgebroken en zal er ongetwijfeld nog meer kapot zijn. Gelukkig wel All-risk verzekerd!

Politie en ambulance zijn erbij geweest en motor is meegenomen door de sleepdienst.

Op verschillende sites staan filmpjes van herten/reeen en motoren die elkaar raken en dan denk je van:"Wat is de kans dat zo'n beest net voor je oversteekt." Echt verrot dat dit nu dus ook bij mij gebeurd is, maar ja ik leef nog :Y

Iemand een soortgelijke ervaring? ;(
 
Hoe hard REE je eigenlijk......... oh.... 50kmpu...... :X

balen en sterkte... ook voor Bambi
 
haha, Ja bambi is helaas opslag overleden...'t was midden in de nacht, er rijdt uiteraard geen hond daar, komt er opeens een man met een pick-up aanrijden, pakt de REE op, legt deze in zijn achterbak en rijdt weer weg.. :? Bleek achteraf de eigenaar te zijn van een verderop gelegen hotel/restaurant!

Wie gaat er morgen mee REE eten?!
 
klote man. Maar het is wel jouw ree. Ik dacht dat de politie hem normaal meenam en jij het geld van de opbrengst kreeg. Weet dit niet zeker.
Volgens mij is de eigenaar van dat restaurant nu een stroper en ben jij zijn wapen ;)

Sterkte met opknappen.
 
Zo zie je maar weer dat goede kleding belangrijk is, zal niet willen weten wat er gebeurt was als je dat niet had, of die vriend van je had het beest geraakt.

Sterkte met het vervolg
 
klote man. Maar het is wel jouw ree. Ik dacht dat de politie hem normaal meenam en jij het geld van de opbrengst kreeg. Weet dit niet zeker.
Volgens mij is de eigenaar van dat restaurant nu een stroper en ben jij zijn wapen ;)

Sterkte met opknappen.

:^
Gewoon diefstal aangezien hij er met jou dooie ree vandoor gaat :P
Wat ik ervan begrepen heb is dat je gas moet geven bij beesten op de weg :X
 
Hoe hard REE je eigenlijk......... oh.... 50kmpu...... :X

balen en sterkte... ook voor Bambi
Hij zal er wel zo zijn REEdenen voor gehad hebben....

Maar enfin....nu zit hij diep in de puREE



[me] Kato had dezelfde grap als die Roelibaldi in gedachte had...alleen Kato was stukken sneller[/me]
 
Zwaar balen!! Gisternacht reed ik door de duinen met een gangetje van 50 km/u. Springt er opeens een REE uit de bossages tegen/voor mijn motor. Gevolg: Botsing, motor onderuit en tientallen meters over het wegdek glijden.

Gelukkig droeg ik een leren broek, handschoenen, laarzen en een textiel beschermend motorjack. Alleen wat lichte schaafwonden aan mijn handen door de zomerhandschoenen en een pijnlijke elleboog. Valt dus heel erg mee. Een maat van mij reed voor mij en was net het gas aan het opengooien en reed zonder beschermende kleding (sukkel!) maar wat dat betreft *gelukkig* dat die REE niet voor zijn motor sprong.

De motor (Yamaha Fazer 600 uit 2003) had ik 2 weken geleden gekocht bij een particulier met 2000! km op de teller. Helaas zit er nu kras- en lakschade rondom, is de uitlaat afgebroken en zal er ongetwijfeld nog meer kapot zijn. Gelukkig wel All-risk verzekerd!

Politie en ambulance zijn erbij geweest en motor is meegenomen door de sleepdienst.

Op verschillende sites staan filmpjes van herten/reeen en motoren die elkaar raken en dan denk je van:"Wat is de kans dat zo'n beest net voor je oversteekt." Echt verrot dat dit nu dus ook bij mij gebeurd is, maar ja ik leef nog :Y

Iemand een soortgelijke ervaring? ;(


Kies maar ..allemaal te pakken gehad:

duif
reiger
konijn
fazant
kat (hehe)

Maar zij mij niet, hehe


Die duif tegen me helm ..dat is wat anders dan een bijtje...Kaatsen in natura zeg maar.
 
Was toch een mf'er hier die een keer een koe te pakken had..of zeg maar liever andersom?
 
Kies maar ..allemaal te pakken gehad:

duif
reiger
konijn
fazant
kat (hehe)

Maar zij mij niet, hehe


Die duif tegen me helm ..dat is wat anders dan een bijtje...Kaatsen in natura zeg maar.
Laatst gegeten in een restaurant waar ze allemaal wild serveren...wat denk je?!
De volgende dag gelijk aan de diarREE...
 
[ontopic]Ik heb wel eens een gerucht gehoord dat reeën van Rijkswaterstaat zijn, zij zijn verantwoordelijk voor deze beesten. Volgens mij zijn zij hiervoor verzekerd. Zou ik maar eens met je verzekeringsagent overleggen.[/ontopic]
 
[ontopic]Ik heb wel eens een gerucht gehoord dat reeën van Rijkswaterstaat zijn, zij zijn verantwoordelijk voor deze beesten. Volgens mij zijn zij hiervoor verzekerd. Zou ik maar eens met je verzekeringsagent overleggen.[/ontopic]
Ik dacht ff toen ik jouw post las, dat je wilde gaan beweren dat reeën radiografisch bestuurbare wezens zijn die door Rijkswaterstaat opzettelijk aanrijdingen veroorzaken om de economie draaiende te houden....de Rudolph-complot-theorie ofzo...

heb je wel de naam van de betreffende ree opgeschreven, anders kun je het nooit verhalen op je verzekering




Ohja...je hebt ook speciale zonnebrillen: de REE-Ban
 
Ik dacht ff toen ik jouw post las, dat je wilde gaan beweren dat reeën radiografisch bestuurbare wezens zijn die door Rijkswaterstaat opzettelijk aanrijdingen veroorzaken om de economie draaiende te houden....de Rudolph-complot-theorie ofzo...

heb je wel de naam van de betreffende ree opgeschreven, anders kun je het nooit verhalen op je verzekering




Ohja...je hebt ook speciale zonnebrillen: de REE-Ban

[me]pork wou net een grap bedenken met REE-ban om zijn nieuwe zonnebril onder de aand8 te brengen maar Roelibaldi was pork voor B| :) [/me]
 
[ontopic]Ik heb wel eens een gerucht gehoord dat reeën van Rijkswaterstaat zijn, zij zijn verantwoordelijk voor deze beesten. Volgens mij zijn zij hiervoor verzekerd. Zou ik maar eens met je verzekeringsagent overleggen.[/ontopic]
is geen gerucht, je no-claim blijft volledig intact van je eigen verzekering.
[me]ZX Brabo heeft hier helaas ook ervaring mee '( [/me]
 
ik zou wel vastleggen dat je door botsing met wild schade hebt geleden. Mij staat namelijk bij dat sommige verzekeraars de schade op beperkt casco ook vergoeden.
Wat is dan het voordeel voor jou? Je hebt toch All-riks...

nou je zou dan niet terugvallen in BM korting / schadevrije jaren.

kan een hoop centjes schelen... ;)

succes verder
 
Dat niemand zich nog niet heeft afgevraagt waarom hij in de duinen REEd :? Mocht je daar wel met de motor zijn :?
 
Dat niemand zich nog niet heeft afgevraagt waarom hij in de duinen REEd :? Mocht je daar wel met de motor zijn :?


Volgens mij REEd die langs de scheveningsebosjes en had die een vent te pakken. En nu verzint die een lulsmoes ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan