aanrijding vlakbij jaarbeurs:( iemand iets gezien?

mxtr

Die hard MF'er
24 feb 2002
658
0
Eindhoven
Ik ben zondag morgen 11.10 op een km afstand van de jaarbeurs onderuit gereden door een busje :( (ik HAAT busjes!) en deze is ook nog eens doorgereden. Ik heb gelukkig zelf helemaal niets (terwijl de motor wel bovenop me been lag, gelukkig is het maar een licht ding). Omstanders me daarna overeind geholpen maar hadden het kenteken niet gezien. Dus kan ik er zelf voor opdraaien.

Ik stond voor een stoplicht bij een rotonde (24 septemberplein?)bij de texaco pomp. Een rood busje dat rechtsvoor me reed gooide dat ding ineens naar links. Ik remde te hard en ging onderuit, tja het was nat. Ik heb wel wat krassen op mijn kuipwerk en uitlaat, maar ik denk dat het zonde van mijn no-claim is om de verzekering daarvoor in te schakelen. Er droop koelvloeistof uit mijn motor, en ik vreesde het ergste. De politie is een paar minuten later aan gekomen (met sirene, dat was wel spectaculair!) hebben mijn gegevens opgenomen en verder konden ze niet veel voor me doen. Ik ben toen heel voorzichtig naar de jaarbeurs gereden. Het was wel spectaculair om zoveel motoren te zien. Ik heb daar binnen gezocht naar koelvloeistof, wat dus helemaal niemand had...... op een beurs? Gelukkig was er alleen via de overloop wat weggelopen, er zat verder nog genoeg in.

Mijn vraag is dus of iemand iets gezien heeft? het was een bordeaurood busje ,ik denk volkswagen transporter. Hij heeft waarschijnlijk linksachter op de bumper schade (blauwe lak van mijn motorscooter), maar dat is er waarschijnlijk zo afgepoetst. Hopelijk kan iemand me verder helpen.
 
Klotestreek, niets gezien...misschien kunnen de jongens op de stand vandaag nog ff een briefje ophangen bij de uitgang...
 
Zwaar klote voor je.
Ik hoop voor je dat iemand dat gezien heeft.

Heeft die kerel helemaal niets gemerkt of is ie expres doorgereden??
 
Ik dacht eerst dat hij het niet gezien had maar achteraf bleek ik zwarte bumper rotzooi op mijnkuip had dus hij heeft me wel geraakt, dan zal hij dat ook wel gemerkt hebben en expres doorgereden zijn. Maar helemaal zeker weet ik het niet.
 
Leef met je mee

zo net ook 2x op 10 min bijna uit mijn laarzen gereden door stomme koekblik chauffeurs.

Uitroeien bij de wortel, vernietigen, verpulveren (Pierre Legnome, Joe Bar Team)
 
Waarborg fonds als je kan bewijzen dat er andere voetruigen bij betrokken zijn...(getuigen zat zeker)
 
Bedankt voor de tip. Er is alleen wel een eigen risico van 300 gld. Ik ga morgen maar eens langs het politieburo om dat te regelen. Kunnen ze eindelijk iets nuttigs doen.
 
Bedankt voor de tip. Er is alleen wel een eigen risico van 300 gld. Ik ga morgen maar eens langs het politieburo om dat te regelen. Kunnen ze eindelijk iets nuttigs doen.
politie en nuttig in een en dezelfde zin :? ...


als dat zo is laat het ff weten dan ben ik wel benieuwd naar?
 
Ik ben er dus ook achtergekomen dat de politie inderdaad niet nuttig is. Ga ik vandaag in Eindhoven aangifte doen, wil die agent dat niet eens doen omdat die agent in Utrecht het niet volledig heeft ingevoerd in de computer! Had het zeker te druk met snelheidscontroles bij de jaarbeurs? Na aandringen heeft hij het uiteindelijk toch maar gedaan.
Voor het waarborgfonds heb ik 2 getuigen nodig, en ik heb er maar 1. Ik denk ook dat die 300 gld eigen risico me meer kost dan zelf een lakstift kopen.
Die chauffeur van dat busje zullen ze wel niet meer achterhalen. Als ik die nog ooit eens tegenkom........
 
Bij de Yamaha dealer kreeg ik te horen dat Yamaha geen lakstiften heeft. :? :? :? :?
Toen ben ik maar naar een automaterialenzaak gegaan, een uur gzocht naar de juiste kleur en het resultaat is nog niet eens zo slecht. Nu nog even de uitlaatbochtbeschermbeugel uitdeuken en het ziet er allemaal weer een beetje o.k. uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan