aanrijding...

Status
Niet open voor verdere reacties.

smokiebike

MF'er
6 feb 2004
177
1
rijswijk
hallo mederijders ben ik een keer met gezin in s-hertogenbos rij ik op de terugweg zie ik aan de overkant een motorrijder door de lucht vliegen,aangereden door een auto...
mijn hart sloeg een paar slagen over,gelukkig zag ik genoeg mensen ter plekke om hulp te bieden,weet iemand hoe het is afgelopen?
 
hallo mederijders ben ik een keer met gezin in s-hertogenbos rij ik op de terugweg zie ik aan de overkant een motorrijder door de lucht vliegen,aangereden door een auto...
mijn hart sloeg een paar slagen over,gelukkig zag ik genoeg mensen ter plekke om hulp te bieden,weet iemand hoe het is afgelopen?
zou hij intussen al geland zijn ?? :X
 
/effe moraalridder modus\
Doe effe normaal gozer :( .
Als je zo iets ziet gebeuren ben je er aardig ziek van lijkt mij '(



gooit er 1 met modder!!! |(


ik d8 ergens een filmpie te hebben gezien op het forum....(overigens smakelijk om gelachen).

iets met een crash en appie smoke......je zou het echt meegemaakt hebben..... :X
 
Laatst bewerkt:
tuurlijk zou ik ervan balen sterker nog ik ben iemand die altijd helpt
of probeert te helpen
geintje mag toch wel kom op zeg

Had dat er dan bij gezet, tuurlijk we hebbe allemaal foto's of filmpies gezien met crashes, sommige om te lachen en anderen waarvan je dacht "als dat maar goed afloopt"
wees de volgende keer ff iets suptieler '(
 
hallo mederijders ben ik een keer met gezin in s-hertogenbos rij ik op de terugweg zie ik aan de overkant een motorrijder door de lucht vliegen,aangereden door een auto...
mijn hart sloeg een paar slagen over,gelukkig zag ik genoeg mensen ter plekke om hulp te bieden,weet iemand hoe het is afgelopen?



Misschien als je er meer info inzet : plaats, tijd welke route ??????????????????
 
zou hij intussen al geland zijn ?? :X
[/quo


ik vind hem wel leuk, je kan er toch niks meer aan veranderen en je kan toch wel een geintje herkennen zeker.. er staat niet ; ik hoop dat het pijn deed of iets dergelijk.

hum on topic , ik hoop dat t mee valt, het is altijd klote zoiets wie het dan ook is.( ik spreek uit ervaring )
 
IK ZOU ER WEL MEER IN WILLEN ZETTEN MAAR IK WEET ALLEEN DAT IK OP DE RINGWEG REED IK WAS OP DE TERUGWEG RICHTING UTRECHT DUS DE MOTORRIJDER GING NAAR S'HERTOGENBOS HOPELIJK IS HET GOED AFGELOPEN MAAR IK ZAG DE MOTOR IN DE VOORKANT VAN DE AUTO STAAN EN DE BERIJDER VLOOG DOOR DE LUCHT,WIE WEET HOE HET IS AFGELOPEN???
 
toch aardig van je om je mede motorrijder te helpen door vooral niet te stoppen.
toch aardig van je om door te rijden na een ongeval gezien te hebben (strafbaar?)
toch aardig van je dat je op een forum, dat voor de beide partijen mogelijk onbekend is, gaat lopen zeggen dat je een getuige bent van het ongeval
toch aardig dat je ons daarvan op de hoogte brengt.

[me]Burn begint te hopen dat dit een onzindraadje is zoals we van appie gewend zijn en dat hij weer gehapt heeft...[/me]
 
toch aardig van je om je mede motorrijder te helpen door vooral niet te stoppen.
toch aardig van je om door te rijden na een ongeval gezien te hebben (strafbaar?)
toch aardig van je dat je op een forum, dat voor de beide partijen mogelijk onbekend is, gaat lopen zeggen dat je een getuige bent van het ongeval
toch aardig dat je ons daarvan op de hoogte brengt.

[me]Burn begint te hopen dat dit een onzindraadje is zoals we van appie gewend zijn en dat hij weer gehapt heeft...[/me]

Waar heb je het over? Die man zegt toch dat er genoeg omstanders waren? Of ben jij er zo een die als er al tig mensen staan ook nog denkt iets te kunnen betekenen en vervolgens alleen maar in de weg staat?

Ik hoop dat het goed is afgelopen met die motorrijden.
 
Piepels! Een geintje moet kunnen! Laten we hopen dat het met de motorrijder en z'n motor een beetje goed is afgelopen.
We gaan allemaal wel een keer onderuit (of zijn dat al gegaan) en laten we hopen dat er iemand stopt (als je eindelijk een keer geland bent, :X ) en toch aardig dat ie vraagt of iemand weet hoe het is afgelopen.
Een motor die door de lucht vliegt is meestal einde verhaal (spreek uit eigen ervaring), met de motorrijder vast niet, anders stond het wel al in de krant of op dit forum.
 
JEEEEJ, ik miste het al...
Eindelijk weer eens lekker een discussie over verschillende smaken van humor.
Lebbis en Jansen vs. Herman Finkers :}

hup wie dr wint.... :r
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan