Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het 2004 model is toch dacht ik een 636cc met 125 pk en 161 kg, hier ff een linkje
Misschien dat jij droomt?
2004 Kawasaki Ninja ZX-6R
rijd dat nou makkelijk, zonder olie, benzine, remvloeistof en koelvloeistof?
Als het zo simpel was dan had de monster idd geen kans. Echter is er iets meer van toepassing dan het maximale vermogen. Er is ook nog zoiets als koppel en dan moet je dat alles nog in mooie grafieken zetten om werkelijk het verschil te kunnen zien.
Een RSV heeft bijna 130 pk ofzo en een gewicht rond de 190 kg. Dan zal die zx6r wel winnen in een sprint.
Ik denk dat alle rsv rijders wel een sprintje durven tegen zx6r.
Beste mensen,
ik kan advies gebruiken... Ik wil mijn 1e motor aan gaan schaffen en zit te denken aan Aprilia RSV Mille 1000R uit 2001 (oud model) met +/- 25.000 op de teller.
Ik weet dat het een snel beestje is om mee te beginnen maar mij lijkt zo'n 2 pitter ontzettend gaaf om mee te rijden.
Heeft iemand nog advies voor me waar ik op moet letten en of het zowiezo slim is om met zo'n ding te beginnen.
Ik zou iig geen 4-cilinder rijstkoker kopen..... 2 keer zoveel kans dat er iets kapot gaat.... 2 keer zoveel kleppen stellen en 2 keer zoveel bougies en........
Kortom, met een 2 cilinder ben je de man..
2 keer zoveel kans dat er iets kapot gaat.... 2 keer zoveel kleppen stellen en 2 keer zoveel bougies en........
Ik roep TL1000.
996cc aan V-Twin, 130 aw/pk, en 105NM schoon op het achterwiel, betaalbaar en prima om mee te beginnen.
Zit tenminse wat leven in ipv een saaie SP1/2 of RSV
[afbeelding]
Succes met je keuze
Het gaat er bij leren motor rijden ook niet zozeer over of je onbeheerst bent, maar over dat kleine moment in de leercyclus dat je motor onbeheersbaar wordt omdat je de jezelf iets overschatte, schrok, nieste, moest pissen noem maar op...In oktober motor rijbewijs gehaald en toen gelijk dat weekend een R1 gehuurd. Daarna proefrit op Blackbird gedaan en nu Hayabusa gekocht.
Ik denk dat dat wel goed komt, ik weet dat ik geen onbeheerste snelheids duivel ben, ik weet wat ik met mijn rechter pols doe....... weet jij dat ook ???? ;-)...daar gaat het om.
Stelletje mietjes hier zeg, voor een Mille of een VTR heb je niet eens rijlessen nodig, daar stap je zo vanaf je autoped op, die rijden zo makkelijk , beste motoren die er zijn.......Hoi Ron,
ik weet niet hoeveel rij-ervaring je heb, als je net van een lesmotor afstap...zou ik eerst ff een kleinere V-twin gaan rijden.
Dingen bokken als een gek, ik denk zelf dat het bij de lastigst beheersbare motoren hoort..samen met een VTR sp1 & sp2.
Maar ga gewoon proefrijden...je voelt het vanzelf of het wat voor je is
het is immers vrijdagMOE word ik van deze topics koop je gewoon wat je mooi vind...
Ik denk dat dit zo'n beetje het 10.0000000000000000000 topic is over de aanschaf van de eerste motor, en altijd dezelfde reactie's.
En ja ik kan natuurlijk dit topic ook gewoon niet aanklikken, maar ik ben in een relbui vandaag!
Ik weet nog wel een mooie en fijne R6
Ik roep TL1000.
996cc aan V-Twin, 130 aw/pk, en 105NM schoon op het achterwiel, betaalbaar en prima om mee te beginnen.
Zit tenminse wat leven in ipv een saaie SP1/2 of RSV
[afbeelding]
Succes met je keuze
31-01-09
Aprilia RSV Mille 1000 gekocht! proefrit goed bevallen!
Beter toch?
gr. Ron
Jawel, testrit op een 99er. Fijne fiets, maar TLR ligt mij stukje beter. LomperNooit RSV gereden dus?
Jawel, testrit op een 99er. Fijne fiets, maar TLR ligt mij stukje beter. Lomper