Aanschaf BMW K1200GT

Wat baten kaars en bril....:X

2014-.jpg



Toch veel geluk ermee !
Bedankt!
 
Toch maar ff deze (door mij gestarte topic) omhoog trappen.

Ik heb deze K1200GT aangeschaft:
Bekijk bijlage 1457849

Bouwjaar 2008
54*** km gelopen (net over de 54k)

Motor ziet er zeeer goed uit, zeer goed onderhouden, nergens pekelschade te zien, paar kleine butsen in de kuip (linkerkant onder) door steenslag waar mee te leven valt). Alleen de koffers vertonen de nodige gebruikersschade (laat ik een keer overspuiten). Verder rijdt de motor subliem en heerlijk!
het is een hele mooie , met 54*** km zijn de kinderziektes eruit ..... of niet ? ik heb nu van over 2 weken , starten , starter draait goed rond maar neemt de andere niet mee , dus voor mij ook weer wat nieuws ...BTW ik heb dezelfde kmstand ...
 
Succes hopen dat hij heel blijft, goed onderhoud gehad is een pre. Mijn collega,s die een K1200 hadden hebben leren vloeken.
 
Een groot aantal goedmenende forumlezers met slechte ervaringen (zoals ikzelf), hebben TS uitvoerig verwittigd over de kwalijke reputatie van deze motor... hij kocht 'm toch...
Ik denk dat het dus weinig zin heeft hier nog verder tijd en moeite aan te besteden.
Uiteraard hoop ik dat hij er wel geluk mee heeft, maar ik heb er een hard hoofd in dat ook hij binnenkort zal moeten beginnen klagen op het desbetreffende topic... hetgeen opnieuw een aantal welwillende mensen zal bezig houden... enfin, het is winter, het is dus bezigheidstherapie...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan